سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استان بوشهر در اولین مسابقه تیراندازی اهداف پروازی بین استانی فارس و بوشهر مقام اول تیمی و انفرادی این رشته را کسب کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی هیئت تیراندازی استان بوشهر، اولین مسابقه تیراندازی اهداف پروازی بین استانی فارس و بوشهر به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر امروز در سایت تیراندازی دانشگاه آزاد عالیشهر واحد بوشهر پیگیری شد و تیم تیراندازی اهداف پروازی استان بوشهر مقام اول تیمی و انفرادی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ را کسب کرد.
کد خبر: ۲۰۵۰۴
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: استان بوشهر در اولین مسابقه تیراندازی اهداف پروازی بین استانی فارس و بوشهر مقام اول تیمی و انفرادی این رشته را کسب کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی هیئت تیراندازی استان بوشهر، اولین مسابقه تیراندازی اهداف پروازی بین استانی فارس و بوشهر به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر امروز در سایت تیراندازی دانشگاه آزاد عالیشهر واحد بوشهر پیگیری شد و تیم تیراندازی اهداف پروازی استان بوشهر مقام اول تیمی و انفرادی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ را کسب کرد.

\n\n

در این مسابقات تیم استان بوشهر به عنوان تیم اول و تیم‌های فارس به مقام دوم و سوم دست یافتند و در انفرادی نیز علی دشتی از بوشهر مقام اول، آرش طیبی خواه از فارس مقام دوم و غلامرضا خوشرویی از فارس به مقام سوم این مسابقات رسیدند و مدال‌های رنگین این مسابقات را به گردن آویختند.

\n\n

این مسابقات با حضور بیش از 50 تیرانداز در قالب 8 تیم از استان‌های فارس و بوشهر برگزارشد و در یک روز تیراندازان به مسابقه پرداختند که در نهایت از سوی هیئت تیراندازی استان بوشهر جوایز نفیس، کاپ و مدال‌های رنگین این مسابقات به برترین‌های این رشته ورزشی اهداء شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر