دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، واشنگتن باید در آینده به تحکیم ائتلاف بین‌المللی علیه گروه تروریستی داعش ادامه دهد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، باراک اوباما، رییس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد: واشنگتن به توسعه ائتلاف ضد داعش در بخش‌های مختلف از جمله کمپین هوایی و کمک به شرکای منطقه‌ای ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۲۰۵۲۴
سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: رییس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، واشنگتن باید در آینده به تحکیم ائتلاف بین‌المللی علیه گروه تروریستی داعش ادامه دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، باراک اوباما، رییس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد: واشنگتن به توسعه ائتلاف ضد داعش در بخش‌های مختلف از جمله کمپین هوایی و کمک به شرکای منطقه‌ای ادامه خواهد داد.

\n\n

رییس‌جمهوری آمریکا اظهار کرد: ما به تحکیم ائتلاف جهانی علیه داعش از طرق مختلف از جمله کمپین هوایی، قطع منابع مالی این گروه تروریستی و جلوگیری از پیوستن اتباع خارجی به آن ادامه خواهیم داد و در عین حال، با شرکای خود در راستای مقابله با ایدئولوژی فاسد و پوچ داعش همکاری خواهیم کرد.

\n\n

اوباما در بخش دیگری از اظهارات خود به مسأله بستن زندان گوانتانامو پرداخت و در این راستا متعهد شد، تلاش‌های بیشتری را به عمل آورد تا این زندان هرچه سریع‌تر بسته شود.

\n\n

وی در این رابطه خاطرنشان کرد: ما باید بکوشیم تا ارزش‌های خود را محقق سازیم و در این راستا به سمت برنامه‌ای حرکت کنیم که زندان گوانتانامو بسته شود و زندانیان آن به جای دیگری انتقال یابند.

\n\n

از سوی دیگر، اوباما اعلام کرد که آمریکا باید از موفقیت‌آمیز بودن تحریم‌ها علیه کره شمالی اطمینان حاصل کند.

\n\n

رییس‌جمهوری آمریکا اظهار کرد: ما جهان را در این راستا بسیج خواهیم کرد که چالش‌های مشترک مدنظر قرار گیرد و اطمینان حاصل آید که تحریم‌ها علیه کره شمالی به طور موثر اعمال می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر