سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد:
فکرشهر: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: 660 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله دشتستان به بانک های استان بوشهر ابلاغ شده که ...
کد خبر: ۲۰۵۷
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

فکرشهر: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: 660 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله دشتستان به بانک های استان بوشهر ابلاغ شده که در سه مرحله به متقاضیان پرداخت می شود.

به گزارش فکرشهر، علیرضا تابش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شهر برازجان افزود: پرونده های تشکیل شده منازل آسیب دیده در زلزله 5.7 ریشتری هفتم آذر سال 92 دشتستان که پنج هزار و300 مورد بود براساس کار کارشناسی به سه دسته احداثی، تعمیری و تخریب دیوار دسته بندی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین 87 میلیارد ریال کمک بلاعوض به صاحبان این منازل پرداخت شده سهم خانه های احداثی 50، تعمیری 30 و دیوارکشی پنج میلیون ریال است.

تابش بیان کرد: تسهیلات بانکی نیز برای بازسازی منازل احداثی 250میلیون ریال، تعمیری 100میلیون ریال و دیوارکشی 30میلیون ریال براساس نظر کارشناسان تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن بلافاصله پس از حادثه زلزله چهار ستاد در روستای راهدار وشهرهای وحدتیه، آبپخش و برازجان برای بازسازی سریع مناطق زلزله زده با فعالیت 100مهندس ناظر فعال کرد و تا پایان بازسازی کامل در خدمت مردم هستند.

رییس بنیاد مسکن کشور با اشاره به این که روند بازسازی در مناطق زلزله دشتستان با مشارکت مطلوب مردم آغاز شده تصریح کرد: افرادی که زودتر کارهای آواربرداری و مقدماتی را انجام دهند تسهیلات را زودتر دریافت می کند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر