سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آستانه سال نو و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی خط گردشگری دریایی ‌خلیج فارس در بندر بوشهر با شناورهای مجهز به امکانات لازم و دارای ایمنی استاندارد آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از تسنیم، خط گردشگری دریایی صبح امروز همزمان با آغاز سفرهای نوروزی در بندر بوشهر آغاز شد.\n\nمدیر بهره‌برداری بندر صیادی بوشهر در آیین آغاز تورهای گشت دریایی در بندر بوشهر با بیان اینکه این بندر دارای 3 پست اسکله است اظهار داشت: بندر صیادی بوشهر بزرگترین بندر صیادی است که دارای 170 متر طول و 3 پست اسکله است.
کد خبر: ۲۰۶۷۴
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: در آستانه سال نو و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی خط گردشگری دریایی ‌خلیج فارس در بندر بوشهر با شناورهای مجهز به امکانات لازم و دارای ایمنی استاندارد آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از تسنیم، خط گردشگری دریایی صبح امروز همزمان با آغاز سفرهای نوروزی در بندر بوشهر آغاز شد.

\n\n

مدیر بهره‌برداری بندر صیادی بوشهر در آیین آغاز تورهای گشت دریایی در بندر بوشهر با بیان اینکه این بندر دارای 3 پست اسکله است اظهار داشت: بندر صیادی بوشهر بزرگترین بندر صیادی است که دارای 170 متر طول و 3 پست اسکله است.

\n\n

عباس جوکار با بیان اینکه در بندر صیادی بوشهر بیش از 40 فروند کشتی و لنج پهلو گرفته است، خاطر‌نشان کرد: برای ارائه خدمات گردشگری دریایی به مسافران نوروزی تورهای گشت دریایی در خلیج فارس در بندر صیادی بوشهر راه‌اندازی شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه طرح گردشگری دریایی تا 13 فروردین ماه ادامه دارد گفت: گشت دریایی هرساله بصورت محدود برگزار می‌شد که امسال با توجه به واگذاری بندر صیادی بوشهر به بخش خصوصی برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای خدمات سفردریایی ویژه گردشگران نوروزی شده است.

\n\n

مدیر بهره‌برداری بندر صیادی بوشهر با اشاره به اینکه 5 فروند شناور لنج سفاری برای گشت دریایی اختصاص دارد تصریح کرد: هر شناور ظرفیتی حدود 150نفر دارد که در حوزه داخلی بندر بوشهر در آبهای خلیج فارس زمینه نشاط گردشگران در دریا را فراهم می‌کند.

\n\n

جوکار با بیان اینکه بندر صیادی بوشهر در مرکز شهر بوشهر قرار دارد گفت: گشت‌های دریای از ایمنی بالایی برخوردار است و راهنمایان در این تورهای دریایی خدمات لازم در راستای شناساندن خلیج فارس، موقعیت این آبراه بین‌المللی، جایگاه بوشهر در خلیج فارس، محصولات دریایی و دیگر موارد به گردشگران ارائه می‌دهند.

\n\n

وی تاکید کرد: در صورت نیاز به افزایش شناور برای گشت دریایی امکانات لازم فراهم است.

\n\n

مدیر بهره‌برداری بندر صیادی بوشهر افزود: شناورهای یاد شده ضمن اینکه از امکانات ایمنی بالا برخوردار هستند نجات‌گران در شناور حضور دارند تا در مواقع لزوم یاری رسان باشند.

\n\n

جوکار از هم‌وطنان دعوت کرد برای گذراندن تعطیلات نوروزی به بوشهر سفر و از گشت‌های دریایی و ساحل زیبای خلیج فارس استفاده کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر