چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آئین بزرگداشت روز جهانی تئاتر در گناوه با اجرای دو نمایش میدانی و محیطی در حضور مهمانان نوروزی و علاقمندان تئاتر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، محمد مظفری مدیر گروه تئاتر ایلیا و نویسنده و کارگردان تئاتر صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: به مناسب روز جهانی تئاتر هنرمندان گروه تئاتر ایلیا طبق روال سال‌های گذشته با تولید چند اثر نمایشی در حضور مهمانان بیشمار نوروزی این روز مهم را گرامی داشتند.\n\n
کد خبر: ۲۰۸۲۶
شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: آئین بزرگداشت روز جهانی تئاتر در گناوه با اجرای دو نمایش میدانی و محیطی در حضور مهمانان نوروزی و علاقمندان تئاتر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد مظفری مدیر گروه تئاتر ایلیا و نویسنده و کارگردان تئاتر صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: به مناسب روز جهانی تئاتر هنرمندان گروه تئاتر ایلیا طبق روال سال‌های گذشته با تولید چند اثر نمایشی در حضور مهمانان بیشمار نوروزی این روز مهم را گرامی داشتند.

\n\n

گناوه

\n\n

وی اظهار داشت: نمایش «از جنابه تا گناوه» که به صورت محیطی و در فضای نمایش های ایرانی و نقالی تهیه شده بود در حضور مهمانان نوروزی، هنرمندان تئاتر و علاقمندان بر روی عرشه یک لنج بزرگ در آب‌های ساحلی خلیج فارس در بندر گناوه به اجرا درآمد که این اجرا با استقبال خوب مخاطبین قرار گرفت.

\n\n

\n\n

مظفری تصریح کرد: گروه تئاتر ایلیا حدود سه سال است با سرمایه گذاری بر روی نمایش های محیطی بر روی دریا آثاری را به اجرا درآورده است.

\n\n

وی همچنین از اجرای نمایش میدانی و آیینی نیمه در بین مسافران نوروزی در پارک هنرمندان گناوه خبر داد و افزود: نمایش نیمه با حضور بیش از ۱۰ نفر از هنرمندان گروه تئاتر ایلیا با موضوع آیین‌های کار و تلاش ماهیگیران بر روی دریا تهیه شده و آیین‌های موسیقایی و نمایشی جنوب ایران بخصوص استان بوشهر دراین نمایش اجرا می شود.

\n\n

\n\n

مظفری با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی فرهنگی برای استقبال از مهمانان نوروزی در استان بوشهر و به‌ویژه بندر توریستی گناوه، از عدم توجه مدیریت شهر و مسئولان فرهنگی به این موضوع انتقاد کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر