چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، محمد تولیده گفت: در آذرماه سال گذشته در حال گشت زنی و کنترل منطقه کوه دهک بودم که این شکارچی را با چند شکارچی دیگر مشاهده کردم که با اسلحه مرا تهدید به مرگ کرد اما...
کد خبر: ۲۰۸۴۹
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه یک شکارچی متخلف را که در حین ماموریت با اسلحه او را نشانه گرفته بود در دادگاه بخشید تا پس از این حرکت همکاری تنگاتنگی با این اداره در برخورد با متخلفان شکار داشته باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد تولیده گفت: در آذرماه سال گذشته در حال گشت زنی و کنترل منطقه کوه دهک بودم که این شکارچی را با چند شکارچی دیگر مشاهده کردم که با اسلحه مرا تهدید به مرگ کرد اما برای اینکه اوضاع وخیم تر نشود خویشتنداری کردم و در همان لحظه تصمیم گرفتم از راه قانونی در فرصتی او را دستگیر کنم.

\n\n

وی به ایرنا گفت: این شکارچی را پس از دو هفته از این حادثه در یکی از روستاهای گچساران شناسایی و با همکاری پلیس دستگیر کردم که به مراجع قضایی شهرستان دیلم تحویل شد.

\n\n

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه بیان کرد: شکارچی ضمن ابراز ندامت ازاین حرکت ،اسلحه خود را برای همیشه کنار گذاشت و هم اکنون همکاری بسیار خوبی برای مبارزه با شکارچیان متخلف با این اداره دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر