پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی دمای شهر بوشهر در حال حاضر را ۲۱ درجه سانتیگراد عنوان کرد و افزود: برازجان با ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین و جم با ۱۷ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند...
کد خبر: ۲۰۸۹۵
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به آغاز بارندگی‌ها در استان بوشهر از تداوم این روند تا فردا خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: از روز یکشنبه یک سامانه بارشی وارد استان بوشهر شد و یکشنبه‌شب شاهد بارندگی در برخی از نقاط استان بودیم و بارندگی‌ها امروز نیز ادامه داشته است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه نیز در استان بوشهر فعال است، به مهر گفت: برای فردا رگبار باران همراه با رعد و برق و افزایش سرعت باد در استان پیش‌بینی می‌شود.

\n\n

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به احتمال وقوع تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان، خاطرنشان کرد: آسمانی نیمه‌ابری همراه با رگبار پراکنده باران برای ۲۴ ساعت آینده در استان پیش‌بینی می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به مواج شدن دریا و متلاطم‌شدن خلیج فارس، افزود: ارتفاع موج برای ۲۴ ساعت آینده در خلیج فارس ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در برخی ساعات تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

\n\n

مساعدی سرعت باد در استان را برای ۲۴ ساعت آینده بین ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر بر ساعت دانست و افزود: در برخی ساعت سرعت باد تا ۴۶ کیلوتر بر ساعت نیز افزایش خواهد یافت.

\n\n

وی دمای شهر بوشهر در حال حاضر را ۲۱ درجه سانتیگراد عنوان کرد و افزود: برازجان با ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین و جم با ۱۷ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر