چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک مجله آمریکایی از کمک مالی دو میلیون دلاری یک تاجر قطری به سرپرست انتحاری‌های گروهک داعش خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی آورده است: مجله آمریکایی «فارن پالیسی» نوشت که یک تاجر قطری دو میلیون دلار به شخصی موسوم به «امیر (سرپرست) انتحاری‌های داعش» پرداخت کرده است.\n\nاین مجله افزود:‌ وزارت خزانه‌داری آمریکا در زمستان 1392 متوجه این موضوع شده بود. مسئولان آمریکایی شاهد اغماض‌های قطر در برابر گروه‌های مسلح هستند و همین موضوع کاخ سفید را درباره امضای قرارداد فروش جنگنده به دوحه مردد کرده است.
کد خبر: ۲۱۰۰۰
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: یک مجله آمریکایی از کمک مالی دو میلیون دلاری یک تاجر قطری به سرپرست انتحاری‌های گروهک داعش خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی آورده است: مجله آمریکایی «فارن پالیسی» نوشت که یک تاجر قطری دو میلیون دلار به شخصی موسوم به «امیر (سرپرست) انتحاری‌های داعش» پرداخت کرده است.

\n\n

این مجله افزود:‌ وزارت خزانه‌داری آمریکا در زمستان 1392 متوجه این موضوع شده بود. مسئولان آمریکایی شاهد اغماض‌های قطر در برابر گروه‌های مسلح هستند و همین موضوع کاخ سفید را درباره امضای قرارداد فروش جنگنده به دوحه مردد کرده است.

\n\n

در ادامه گزارش فارن پالیسی آمده است: برخی شهروندان مقیم در قطر عملاً از جبهه النصره در سوریه و برخی دیگر از اعضای این گروهک در سودان حمایت می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر