سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: کارهای اجتماعی باید آمیخته با تفکرات دینی باشد تا افزون بر ماندگاری از اثرگذاری بیشتری برمخاطب برخوردار باشد.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه سه مدیر ستادی استانداری بوشهر افزود: کسانی باید سکان مدیریتی امور اجتماعی را به دست گیرند که مسلط به اندیشه های دینی باشند.وی بااشاره به این که هیات های مذهبی به عنوان یک ظرفیت اجتماعی هستند بیان کرد: مبنای دولت دخالت در کار هیات های مذهبی نیست اما ایجاد هماهنگی بین تشکل های مذهبی برای بهره مندی از امکانات و اعتبارات در اجرای عدالت ضروری است.
کد خبر: ۲۱۴۴
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۲

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: کارهای اجتماعی باید آمیخته با تفکرات دینی باشد تا افزون بر ماندگاری از اثرگذاری بیشتری برمخاطب برخوردار باشد.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه سه مدیر ستادی استانداری بوشهر افزود: کسانی باید سکان مدیریتی امور اجتماعی را به دست گیرند که مسلط به اندیشه های دینی باشند.

وی بااشاره به این که هیات های مذهبی به عنوان یک ظرفیت اجتماعی هستند بیان کرد: مبنای دولت دخالت در کار هیات های مذهبی نیست اما ایجاد هماهنگی بین تشکل های مذهبی برای بهره مندی از امکانات و اعتبارات در اجرای عدالت ضروری است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: حوزه عملکرد هیات های مذهبی از گستره اجتماعی بالایی برخوردار است.

سالاری ادامه داد: در انتصاب مدیران جدید در استانداری و فرمانداری ها همه تاکید و سعی بر این است که تا حد امکان از بدنه وزارت کشور باشد زیرا این امر زمینه افزایش کارآمدی را در پی خواهد داشت.

استاندار بوشهر گفت:همچنین نیرویی که در یک دستگاه تجربه کسب کرده است از اشراف بیشتر برحوزه عملکردی و همراهی بیشتر مجموعه در صورت به کارگیری در حوزه مسوولیتی برخوردار است.

وی افزود: هم اینک آرامش خوبی برای پیشبرد امور و انجام خدمات بهتر به مردم در استان بوشهر حاکم است که رضایت مندی عمومی را در پی داشته است.

سالاری با قدردانی از مدیرانی که با خدمت رسانی باعث رضایت مردمی شده اند یادآورشد: این امر باعث شده تا از این افراد در مسوولیت های جدید استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: جابه جایی مدیران برای شتاب در خدمات رسانی به مردم انجام می شود.

محمد حسین پرآور افزود: وزارت کشور رسالت های متعددی درحوزه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برعهده دارد که نماینده عالی دولت دراستان بوشهر تاکید زیادی در اجرایی کردن این وظایف دارد.

در این آیین حجت اسلام حسین رزمجو، سید اسماعیل موسوی و مهرداد ستوده به تربیت به عنوان مدیران جدید امور اجتماعی و شوراها، سیاسی و انتخابات و حوزه استاندار معرفی شدند و از تلاش مدیران قبلی در این مسوولیت ها قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر