چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارگاه دوروزه آموزش نانوتکنولوژی با حضور شماری از فرهنگیان در بردخون برپا شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، رئیس اداره آموزش‌ و پرورش منطقه بردخون در حاشیه بازدید از کارگاه آموزش نانوتکنولوژی در سالن کانون شهید نامدار این شهرستان اظهار داشت: نانوتکنولوژی، فناوری جدید و امروزی است که در همه دنیا فرا گیر شده است و نکته مهم اینکه نانوتکنولوژی آینده را تسخیر می‌کند پس باید از همین امروز برای آینده نانو برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۲۱۴۶۴
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: کارگاه دوروزه آموزش نانوتکنولوژی با حضور شماری از فرهنگیان در بردخون برپا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، رئیس اداره آموزش‌ و پرورش منطقه بردخون در حاشیه بازدید از کارگاه آموزش نانوتکنولوژی در سالن کانون شهید نامدار این شهرستان اظهار داشت: نانوتکنولوژی، فناوری جدید و امروزی است که در همه دنیا فرا گیر شده است و نکته مهم اینکه نانوتکنولوژی آینده را تسخیر می‌کند پس باید از همین امروز برای آینده نانو برنامه‌ریزی کنیم.

\n\n

عباس جمالی‌فرد افزود: نانوتکنولوژی کاربردهای گوناگونی در حوزه‌های مختلفی مانند غذا، دارو، تشخیص پزشکی و بیوتکنولوژی تا الکترونیک، کامپیوتر، ارتباطات، حمل‌ و نقل، انرژی، محیط‌زیست، مواد، هوافضا و امنیت ملی دارد.

\n\n

وی اضافه کرد: به همین دلیل نهاد ترویجی آموزش‌ و پرورش منطقه بردخون همزمان با سراسر کشور برای آمادگی دانش‌آموزان و هنرجویان علاقه‌مند برای شرکت در هفتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، کارگاه آموزشی هفتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو را مطابق با آیین‌نامه حمایتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در مدت 16 ساعت برگزار می‌کند.

\n\n

جمالی فرد ادامه داد: این کارگاه با حضور 68 نفر به مدت دو روز و با مدرسی مریم مولاپناه کنارویی در کانون شهید نامدار بردخون ادامه دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر