شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: یک محموله برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال در شهر آبدان این استان کشف شد.\n\nبه گزارش  فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ علیرضا رزمی افزود: این محموله قاچاق از در حین بازررسی خودروها از یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار که از سمت کنگان به مقصد اهواز در حرکت بود، بدست آمد.\n\nوی اضافه کرد: از این کامیون 575 کیسه 40کیلوگرمی برنج خارجی قاچاق معادل 23تن، فاقدهرگونه مدارک گمرکی لازم کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.
کد خبر: ۲۱۴۸۱
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: یک محموله برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال در شهر آبدان این استان کشف شد.

\n\n

به گزارش  فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ علیرضا رزمی افزود: این محموله قاچاق از در حین بازررسی خودروها از یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار که از سمت کنگان به مقصد اهواز در حرکت بود، بدست آمد.

\n\n

وی اضافه کرد: از این کامیون 575 کیسه 40کیلوگرمی برنج خارجی قاچاق معادل 23تن، فاقدهرگونه مدارک گمرکی لازم کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

\n\n

رزمی یادآورشد: براساس بررسی ها، ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و 150 میلیون ریال برآورد شده است. 

\n\n

شهر آبدان از توابع شهرستان دیر در جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر