چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: برخی اهالی فوتبال به مهاجم پرسپولیس اتهام می زنند که کارت زردی که گرفت عامدانه بود تا به جای سفر به اهواز به بوشهر برود.\n\nبه گزارش فکرشهر از جام نیـوز، مهدی طارمی دقایق پایانی دربی 82 بر اثر برخورد با امید ابراهیمی از داور کارت زرد گرفت و از همراهی پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر محروم شد.\n\nبعد از بازی شایعه شد که طارمی از عمد کارت زرد گرفته تا محروم شود و بازی مقابل استقلال اهواز را از دست بدهد تا به جای همراهی سرخپوشان در سفر به اهواز، برای دیدار با خانواده اش به بوشهر برود.
کد خبر: ۲۱۶۹۸
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: برخی اهالی فوتبال به مهاجم پرسپولیس اتهام می زنند که کارت زردی که گرفت عامدانه بود تا به جای سفر به اهواز به بوشهر برود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از جام نیـوز، مهدی طارمی دقایق پایانی دربی 82 بر اثر برخورد با امید ابراهیمی از داور کارت زرد گرفت و از همراهی پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر محروم شد.

\n\n

بعد از بازی شایعه شد که طارمی از عمد کارت زرد گرفته تا محروم شود و بازی مقابل استقلال اهواز را از دست بدهد تا به جای همراهی سرخپوشان در سفر به اهواز، برای دیدار با خانواده اش به بوشهر برود.

\n\n

اما این بازیکن مدعی است محسن ترکی نباید به او اخطار می داد و اتفاقا دوست داشت مقابل استقلال اهواز بازی کند و شمار گل های زده اش را بالا ببرد.

\n\n

جالب است بدانید وقتی دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ اطلاع دادند که قصد دارند به کارت زرد طارمی در دربی اخیر اعتراض کنند با مخالفت مرد کروات روبرو شدند!

\n\n

برانکو خوب می داند بازی بعدی سرخپوشان برابر نفت تهران و در ادامه گسترش فولاد تبریز به مراتب سخت تر از استقلال اهواز است و بدش هم نیامد که ستاره تیمش این هفته محروم شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر