چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره آموزش‌ و پرورش منطقه بردخون گفت: طرح‌های تدبیر و تعالی مدیریت در مدارس این منطقه اجرا می‌شود و مدیران آموزش‌های لازم در این زمینه فراگرفته‌اند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، عباس جمالی‌فرد صبح امروز در نشست مدیران مدارس بردخون اظهار داشت: لحظات طلایی و ارزشمند به‌سرعت می‌گذرد اما از فرصت‌ها غافل هستیم پس باید از آن استفاده مطلوب داشته باشیم.
کد خبر: ۲۱۸۰۳
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: رئیس اداره آموزش‌ و پرورش منطقه بردخون گفت: طرح‌های تدبیر و تعالی مدیریت در مدارس این منطقه اجرا می‌شود و مدیران آموزش‌های لازم در این زمینه فراگرفته‌اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، عباس جمالی‌فرد صبح امروز در نشست مدیران مدارس بردخون اظهار داشت: لحظات طلایی و ارزشمند به‌سرعت می‌گذرد اما از فرصت‌ها غافل هستیم پس باید از آن استفاده مطلوب داشته باشیم.

\n\n

وی افزود: به دلیل برخی مشکلات مالی دوران سختی را سپری کردیم اما با همراهی فرهنگیان، حمایت مسئولان آموزش‌ و پرورش و مشارکت مردم و دولت خدمتگزار مسیر تعالی را طی می‌کنیم پس استفاده مناسب از تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی کارآمد را همچون گذشته ادامه خواهیم داد.

\n\n

جمالی‌فرد با تجلیل از نقش فرهنگیان در جامعه اضافه کرد: حضور تأثیرگذار فرهنگیان در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باعث شده است تا همه مردم و مسئولان به نقش والای این قشر پرتلاش آگاه باشند و در همه ابعاد از توان و استعداد معلمان بهره ببرند و به همین منظور برای تکریم و کرامت آنها تلاش کنیم.

\n\n

معاون آموزشی اداره آموزش‌ و پرورش بردخون نیز با اشاره به جایگاه مدارس در تعلیم و تربیت فرزندان جامعه گفت: هفته معلم فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاش‌ها و فعالیت‌های معلمان دلسوز این دیار است تا گوشه‌ای از زحمات این گروه جبران شود.

\n\n

ظهیر محمودی افزود: طرح‌ تدبیر و تعالی مدیریت یکی از طرح‌های خوب در مدارس بردخون است که موجب بهبود عملکرد مدیران آموزش‌ و پرورش می‌شود.

\n\n

عبدالخالق قائدی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌ و پرورش بردخون نیز به نقش اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: چرخه فرهنگی و جاذبه‌های فرهنگی در جامعه می‌طلبد تا اقداماتی در زمینهٔ ایجاد فرصت‌ها و غنی‌سازی اوقات فراغت در منطقه داشته باشیم که برپایی کانون‌های ورزشی در مدارس و ایجاد پایگاه‌های اوقات فراغت در این راستا انجام می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر