چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: ساماندهي كالاي همراه ملوان با هدف تامين رضايت عمومي از برنامه هاي دولت است.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومي فرمانداري به نقل از سيدعلي پاك نژاد در نشست با هيات امناي بازار اين شهرستان افزود: حل مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم از مهمترين دغدغه هاي دولت يازدهم است و موضوعات مطرح شده در مورد ساماندهي كالاي همراه ملوان نيز با تدبير دولت، رضايت خاطر جامعه و بازاريان را فراهم خواهد كرد.
کد خبر: ۲۲۰۴۴
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: ساماندهي كالاي همراه ملوان با هدف تامين رضايت عمومي از برنامه هاي دولت است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومي فرمانداري به نقل از سيدعلي پاك نژاد در نشست با هيات امناي بازار اين شهرستان افزود: حل مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم از مهمترين دغدغه هاي دولت يازدهم است و موضوعات مطرح شده در مورد ساماندهي كالاي همراه ملوان نيز با تدبير دولت، رضايت خاطر جامعه و بازاريان را فراهم خواهد كرد.

\n\n

وي گفت: استاندار بوشهر و مديران مرتبط استاني به طور جدي موضوع ساماندهي كالاي همراه ملوان را براي جلوگيري از تضييع حقوق بازرگانان پيگيري مي كنند و بطور قطع ثمره اين تلاشها رضايت عمومي را به دنبال خواهد داشت.

\n\n

فرماندارگناوه بيان كرد: فعاليتهاي مرتبط با حوزه دريانوردي مهمترين راه امرار معاش و ارتزاق ساكنان اين شهرستان است و اعمال محدوديت در اين مسير، معيشت مردم را به خطر مي اندازد.

\n\n

پاك نژاد، هيات امنا و بازاريان را خط مقدم ساماندهي بازار دانست و افزود: به هم ريختگي هاي فعلي نه تنها زيبنده شهر گردشگري گناوه نيست بلكه آينده آن را نيز به خطر مي اندازد و ازاين رو براي بهبود اين وضعيت بايد بازاريان پيش قدم شوند.

\n\n

فرماندارگناوه ادامه داد: امكانات تفريحي گناوه نامتناسب با جايگاه گردشگري اين شهر است و دركنار مسئوليت جدي دستگاه هاي دولتي، ضروري است بخش خصوصي و سرمايه گذاران اين شهرستان براي بهبود وضعيت شهر خود گام هاي موثرتري بردارند.

\n\n

در اين نشست برخي از اعضاي هيات امنا بازار گناوه به بيان دغدغه ها، درخواست ها و راه كارهاي خود براي ساماندهي وضعيت بازار بويژه در موضوع كالاي همراه ملوان، عدم ساماندهي دستفروشان، چهره نامناسب مبلمان شهري بويژه در مركز شهر پرداختند.

\n\n

بيش از 4 هزار فروشگاه تجاري در بندرگناوه وجود دارد كه عمده كالاهاي آنها از طريق كالاي همراه ملوان تامين مي شود.

\n\n

شغل بيش از 80 درصد مردم ساحل نشين شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر به دريا وابسته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر