شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار اخیر در منطقه زینبیه در حومه دمشق را بر عهده گرفت.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای که در یک پایگاه اینترنتی خود موسوم به "اعماق" منتشر کرد، مسئولیت انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در زینبیه دمشق را بر عهده گرفت.\n\nبه گزارش ایسنا، سایت النشره پیش از این از وقوع انفجار یک خودوری بمب‌گذاری شده در یک ایست بازرسی ارتش سوریه در ورودی شهرک الذیابیه واقع در منطقه زینبیه دمشق خبر داد و اعلام کرد در جریان این انفجار 10 تن کشته و بیش از 20 تن از جمله نظامی و غیرنظامی زخمی شدند.
کد خبر: ۲۲۰۸۲
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار اخیر در منطقه زینبیه در حومه دمشق را بر عهده گرفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای که در یک پایگاه اینترنتی خود موسوم به "اعماق" منتشر کرد، مسئولیت انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در زینبیه دمشق را بر عهده گرفت.

\n\n

به گزارش ایسنا، سایت النشره پیش از این از وقوع انفجار یک خودوری بمب‌گذاری شده در یک ایست بازرسی ارتش سوریه در ورودی شهرک الذیابیه واقع در منطقه زینبیه دمشق خبر داد و اعلام کرد در جریان این انفجار 10 تن کشته و بیش از 20 تن از جمله نظامی و غیرنظامی زخمی شدند.

\n\n

یک عامل انتحاری این خودرو را در حالی که نیروهای ارتش سوریه قصد تفتیش آن را داشتند، منفجر کرد که موجب کشته شدن غیرنظامیانی شد که داخل خودروهایشان بودند. این انفجار خسارت‌هایی را نیز به همراه داشته و موجب سوختن چندین دستگاه خودرو شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر