چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: جامعه كارگري همواره در خدمت انقلاب بوده و اكنون در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي نيز كارگران اهتمام ويژه‌اي دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ايرنا، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته برازجان افزود: براي حمايت از كارگران كارخانه ها و توليدات داخلي بايد واردات را كاهش داد و زيربناي توليدات ملي را قوي كرد.\n\nوي گفت: رهبر معظم انقلاب بر لزوم مصرف كالاي داخلي تاكيد كرده و خواستار حل مشكلات اقتصادي در داخل شدند كه مسئولان بايد به اين مساله مهم توجه لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۱۹۰
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: جامعه كارگري همواره در خدمت انقلاب بوده و اكنون در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي نيز كارگران اهتمام ويژه‌اي دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ايرنا، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته برازجان افزود: براي حمايت از كارگران كارخانه ها و توليدات داخلي بايد واردات را كاهش داد و زيربناي توليدات ملي را قوي كرد.

\n\n

وي گفت: رهبر معظم انقلاب بر لزوم مصرف كالاي داخلي تاكيد كرده و خواستار حل مشكلات اقتصادي در داخل شدند كه مسئولان بايد به اين مساله مهم توجه لازم را داشته باشند.

\n\n

امام جمعه برازجان همچنين با اشاره به هفته معلم بيان داشت: آنچه در تعليم و تربيت مهم است، اين است كه هم آموزش و هم پرورش بايد توامان باشد و نبايد تنها به يك مقوله توجه شود.

\n\n

خطيب نماز جمعه برازجان خاطرنشان كرد: در سياستگذاري آموزش و پرورش بايد بيشترين تاكيد روي تربيت باشد و تفكر اسلامي به دانش‌آموزان منتقل شود تا اين عزيزان كه آينده‌سازان ميهن اسلامي هستند بتوانند در مسير معنويت و اخلاق اسلامي حركت كنند.

\n\n

مصلح در ادامه به طرح امنيت اخلاقي در جامعه نيز اشاره كرد و گفت: امر به معروف و نهي از منكر اهميت زيادي در جامعه دارد و اجراي اين طرح گامي در راستاي نهادينه كردن فرهنگ اسلامي است.

\n\n

وي در خصوص تعطيلي برخي واحدهاي توليدي و صنعتي در دشتستان نيز گفت: تعطيلي واحدهاي صنعتي زيبنده نيست و از مسئولان مي‌خواهيم در راستاي حمايت از توليدكنندگان دشتستان اهتمام داشته باشند تا كارخانه ها تعطيل نشود و به توليد ادامه دهند و اميدواريم براي خروج از اين وضعيت و بهبود توليد شاهد واكنش به موقع مسئولان باشيم.

\n\n

امام جمعه برازجان همچنين از موسسه پيامبر اعظم (ص) در برگزاري مسابقات قرآن كريم تقدير كرد و بيان داشت: اين موسسه با برگزاري مسابقات قرآني و برنامه‌هاي نوين فرهنگي در واقع منشا تحول فرهنگي و قرآني است و بايد مسئولان نيز از اين گونه موسسات حمايت و پشتيباني كنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر