پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در اعتراض به قانون جدید ته لنجی؛
به گزارش فکرشهر، اين اعتصابات كه هفته گذشته در شهر ديلم هم صورت گرفت در پي بخشنامه ته لنجي رييس گمرك ايران است كه اجازه ورود كالا را به شكل فعلي به لنجداران نمي دهد...
کد خبر: ۲۲۲۲۶
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: شماری از مغازه داران شهرهای گناوه و دیر، امروز در اعتراض به محدودیت در کالای همراه ملوانی (ته لنجی) مغازه های خود را تعطیل کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شنیده می شود جمعي از بازاريان با حضور در فرمانداري گناوه و جلسه مشترك با مديران مربوطه اعلام كردند تا تكليف كالاي همراه مسافر (ته لنجی) مشخص نشود بازاريان اعلام كرده اند به دليل عدم پاسخگويي به مشتريان مجبور به تعطيلي فروشگاه هاي خود هستند.

\n\n

بر اساس این گزارش، هفته پیش نشست هایی از سوی مسئولان گناوه با نمایندگان بازاریان برگزار و ابراز امیدواری شده بود با پیگیری مسئولان، ته لنجی مراحل نهایی ساماندهی را طی کرده، از این رو رییس اتاق اصناف شهرستان خبر داد که برنامه ای برای تعطیلی مغازه ها پیش بینی نشده است.

\n\n

همزمان با گناوه، امروز برخی از کسبه و بازاریان شهر دیر نیز به دلیل بلاتکلیفی در واردات کالای همراه ملوانی، مغازه های شان را تعطیل کرده و با حضور مقابل فرمانداری، خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اين اعتصابات كه هفته گذشته در شهر ديلم هم صورت گرفت در پي بخشنامه ته لنجي رييس گمرك ايران است كه اجازه ورود كالا را به شكل فعلي به لنجداران نمي دهد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر