چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان از قدرت نظام و سپاه ایران در هراس کامل است، گفت: باید به دنبال دیپلماسی عزت و افتخار برویم.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار با مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق(ع) در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر اظهار داشت: سپاه در عرصه‌های مختلف خدمات بسیار خوبی را به نظام و انقلاب ارائه کرده است.\n\nوی به آمادگی سپاه برای حفاظت و حراست از نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: در صورتی که دشمن کوچکترین خطایی کند، سپاه برخوردی قاطع با آنها خواهد داشت.
کد خبر: ۲۲۳۶۹
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان از قدرت نظام و سپاه ایران در هراس کامل است، گفت: باید به دنبال دیپلماسی عزت و افتخار برویم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار با مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق(ع) در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر اظهار داشت: سپاه در عرصه‌های مختلف خدمات بسیار خوبی را به نظام و انقلاب ارائه کرده است.

\n\n

وی به آمادگی سپاه برای حفاظت و حراست از نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: در صورتی که دشمن کوچکترین خطایی کند، سپاه برخوردی قاطع با آنها خواهد داشت.

\n\n

امام جمعه بوشهر با اشاره به دستگیری نظامیان آمریکا توسط پاسداران ایران در خلیج فارس، بیان کرد: سربازان دیپلماسی ما نیز باید کاری کنند که سربازان دیپلماسی آمریکا در برابر آنها زانو بزنند.

\n\n

آیت‌الله صفایی بوشهری، سپاه را الگویی برای همه دستگاه‌ها و مدیران دانست و اضافه کرد: مدیران همه دستگاه‌ها باید به خوبی از سپاه الگو بگیرند.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از قدرت نظام و سپاه ایران در هراس کامل است، خاطرنشان کرد: زمان مرگ آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه قطعی است.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه اقتدار نظامی باعث می‌شود تا یک کشور بتواند حرف اول را در یک منطقه بزند، اضافه کرد: اینکه گفته شود دوره موشک تمام شده است،به زورگویی دشمن کمک کرده‌ایم. دشمن در پی از بین بردن نمادهای اسلام است.

\n\n

وی با بیان اینکه باید به دنبال دیپلماسی عزت و افتخار برویم، گفت: سران دیپلماسی آمریکا یاغی‌ها و یانکی‌های سیاسی جهان هستند و فکر می‌کنند دوران گاوچرانی سیاسی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر