سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه خیرین سلامت با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، نماینده مجمع خیرین سلامت شهرستان و نماینده شبکه در امور خیرین سلامت برگزارشد. \n\nرئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به حجم و حیطه گسترده کاری وزارت بهداشت، گفت: استفاده ازمشارکت بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی و خیرین سلامت نقش مهمی در تامین و ارتقای سلامت جامعه دارد.
کد خبر: ۲۲۵۶۹
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: جلسه خیرین سلامت با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، نماینده مجمع خیرین سلامت شهرستان و نماینده شبکه در امور خیرین سلامت برگزارشد. 

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به حجم و حیطه گسترده کاری وزارت بهداشت، گفت: استفاده ازمشارکت بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی و خیرین سلامت نقش مهمی در تامین و ارتقای سلامت جامعه دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه ، دکتر حسین دارابی  افزود : ضرورت فرهنگ ‌سازی کمک‌های خیرین در حوزه سلامت یکی از کارهای مهم مجمع خیرین سلامت می باشد.

\n\n

\n\n

این مقام مسئول گفت: گام اول ما در بحث خیرین سلامت ،شناسایی این مجمع و جذب خیرین سلامت می باشد که این مهم،نیاز به برنامه ریزی و همکاری نهادهای دولتی و همچنین بخش های خصوصی را دارد.

\n\n

در ادامه، نماینده مجمع خیرین شهرستان خانم عاملی ،با معرفی چارت تشکیلاتی خیرین سلامت،علت  فعالیت کم این مجمع را ،تازه تاسیس و ناشناخته بودن اقدامات آن در سطح شهرستان اعلان کرد .

\n\n

خانم عاملی تخصیص یک مکان به عنوان دفتر خیرین سلامت در شبکه بهداشت را اولین و مهمترین گام برای تاسیس این مجمع بیان کرد.

\n\n

در پایان، روند اجرایی اقدامات و راهکارهایی  که در جذب خیرین سلامت موثر می باشند ، بررسی و مورد تحلیل قرار گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر