سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال در استان بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی در بازدید از مجتمع دیجیتال شهری الغدیر در مصلای برازجان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل فرهنگی دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان به عنوان مقصد اول بازدید انتخاب شده تا ضمن آشنایی نزدیک با همکاران در این اداره، استعدادها و قابلیت‌های این شهرستان مورد مطالعه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۲۸۵
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی در بازدید از مجتمع دیجیتال شهری الغدیر در مصلای برازجان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل فرهنگی دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان به عنوان مقصد اول بازدید انتخاب شده تا ضمن آشنایی نزدیک با همکاران در این اداره، استعدادها و قابلیت‌های این شهرستان مورد مطالعه قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت و کارکرد مجتمع دیجیتال شهری الغدیر برازجان افزود: با ظرفیتی که این مرکز در مصلی ایجاد کرده ضمن اینکه می‌تواند هدایتگر فرزندان ما به سمت فضای معنوی باشد، می‌تواند نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت فرزندانمان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش گروه‌ها و فرقه‌های ضاله از جمله وهابیت و نیز تهاجم و تداخل فرهنگی، تلاش و کوشش این جوانان مستعد و با انگیزه در خانه‌ها و مجتمع‌های دیجیتال قابل تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال در استان بوشهر خبر داد و گفت: راه‌اندازی این مراکز ارزش و اهمیت زیادی در جذب جوانان به سمت فعالیت‌های فرهنگی دارد.

رابط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اظهار داشت: در حوزه کانون‌های دیجیتال، 10 مرکز از 11 مرکز دیجیتال تجهیز شده‌اند و در حال فعالیت هستند که مرکز یازدهم نیز به زودی تجهیز می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد عبداللهی افزود: از روسای ادارات شهرستان‌ها می‌خواهیم تا زمینه ارتباط  بیشتر بین خانه‌های دیجیتال و ادارات شهرستان را فراهم کرده و همچنین ادارات شهرستان نیز برنامه‌ای مدون برای خانه‌های دیجیتال داشته باشند.

وی بیان کرد: مجتمع دیجیتال الغدیر برازجان با داشتن کافی نت، گیم نت، کتابخانه و نیز برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مختلف از فعالترین مراکز دیجیتال استان بوشهر است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر