دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آئین تکریم و معارفه مسئولین حراست قبلی و جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان با حضور مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،ریاست و مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان و جمعی از کارکنان بیمارستان برگزار گردید. \n\nمدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ،سلمان احمدی در این مراسم گفت: وظایف مسئول حراست در سه حیطه فیزیکی،اسناد و مدارک و نرم افزار قرار میگیرد
کد خبر: ۲۳۵۵۶
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: آئین تکریم و معارفه مسئولین حراست قبلی و جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان با حضور مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،ریاست و مدیر بیمارستان شهید گنجی برازجان و جمعی از کارکنان بیمارستان برگزار گردید. 

\n\n

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ،سلمان احمدی در این مراسم گفت: وظایف مسئول حراست در سه حیطه فیزیکی،اسناد و مدارک و نرم افزار قرار میگیرد

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، سلمان احمدی افزود: تهیه دستورالعمل های حفاظت از اماکن و تاسیسات برای واحدهای ذیربط و ارائه برای تائید ریاست و نظارت بر حسن اجرای آن از جمله وظایف فیزیکی حراست میباشد و وظیفه اصلی حراست در این حیطه بیشتر نظارتی بوده و مسئولیت عملکرد  نگهبانان و نیروی انسانی نیز بر عهده حراست میباشد .

\n\n

این مقام مسئول همچنین گفت : در هر سازمانی به خصوص بیمارستان ،نگهداری و حفاظت از اسناد و مدارک  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در این حیطه دسترسی  به همه  اسناد و مدارک برای افراد باید  محدود باشد .

\n\n

وی همچنین در خصوص نرم افزار نیز گفت: تمامی مشخصات  کارکنان و شاخص های سازمان در نرم افزار ذخیره میشود که در اینجا نیز نقش نظارتی مسئول حراست پررنگ تر میشود  .

\n\n

در ادامه رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،دکتر حسین دارابی و ریاست بیمارستان شهید گنجی دکتر حسین الیاسی فرد از زحمات مسئول حراست فبلی بیمارستان،آقای امید عباسی تقدیر و تشکر کردند و برای ایشان آرزوی توفیق در مراحل دیگر خدمتی کردند.

\n\n

در پایان مراسم ،مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،سلمان احمدی ، طی حکمی ،آقای جهانگیر بنافی را  به عنوان مسئول جدید حراست بیمارستان شهید گنجی اعلام کرد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر