دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در ماه رمضان صورت گرفت؛
فکرشهر: در جریان برخورد با این کارگاه ها، مقداری بالغ بر 230 کیلوگرم زولبیا و بامیه معدوم و وسایل و ابزار پخت آن ها نیز پلمپ شده است...
کد خبر: ۲۳۸۱۸
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۲

فکرشهر: با تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان، تعدادی از کارگاه های غیر مجاز تهیه زولبیا و بامیه شناسایی و با انها برخورد قانونی صورت گرفت. 

\n\n

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای  شبکه بهداشت و درمان دشتستان، در این خصوص گفت: در چند روز گذشته تعدادی از کارگاه های غیر مجاز تهیه زولبیا و بامیه که در شرایط  غیر بهداشتی اقدام به تهیه این مواد در منزل می کردند توسط بازرسان بهداشت محیط شناسایی و  برخورد گردید.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، فاطمه حسینی افزود: متاسفانه در ماه مبارک رمضان ،کارگاه های غیر مجاز در شرایط غیر بهداشتی توسط افراد سودجو در منازل و محل های فاقد شرایط بهسازی و بهداشتی مشغول به فعالیت می شوند که با گزارشات رسیده و هماهنگی های قضایی انجام گرفته، تعداد 4 کارگاه در سطح شهرستان شناسایی و کلیه تولیدات و مواد اولیه آن معدوم گردید.

\n\n

وی تاکید کرد: با تمامی شیرینی فروشی هایی که از این مکان های غیر بهداشتی اقدام به تهیه زولبیا و بامیه می کردند نیز برخورد شده  است.

\n\n

در جریان برخورد با این کارگاه ها، مقداری بالغ بر 230 کیلوگرم زولبیا و بامیه معدوم و وسایل و ابزار پخت آن ها نیز  پلمپ شده است.

\n\n

مهندس حسینی در پایان گفت: با توجه به اینکه بیشتر این مواد در سطح دستفروشان توزیع می گردد، توصیه ما به شهروندان عزیز این است که از خرید هرگونه مواد غذایی از دستفروشان مواد غذایی خودداری کنند تا سلامتی آن ها به خطر نیفتد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر