دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  کارگاه آموزشی مشارکت داوطلبان سلامت دربرنامه ملی خودمراقبتی در شهرستان دشتستان با حضور مربیان دواطلب سلامت مراکز بهداشتی و درمانی برگزار گردید. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، نخست ،کارشناس برنامه های مشارکت های مردمی شبکه بهداشت و درمان دشتستان،لیلا بنافی در خصوص دستوالعمل اجرایی مشارکت داوطلبان سلامت در برنامه ملي خودمراقبتي( براساس بسته خدمت خودمراقبتي( مطالبی را بیان کرد .
کد خبر: ۲۴۳۳۲
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

فکرشهر:  کارگاه آموزشی مشارکت داوطلبان سلامت دربرنامه ملی خودمراقبتی در شهرستان دشتستان با حضور مربیان دواطلب سلامت مراکز بهداشتی و درمانی برگزار گردید. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، نخست ،کارشناس برنامه های مشارکت های مردمی شبکه بهداشت و درمان دشتستان،لیلا بنافی در خصوص دستوالعمل اجرایی مشارکت داوطلبان سلامت در برنامه ملي خودمراقبتي( براساس بسته خدمت خودمراقبتي( مطالبی را بیان کرد .

\n\n

\n\n

خانم بنافی گفت این برنامه به منظور مشارکت داوطلبان در برنامه های خود مراقبتی اجرایی شده است و انتظار می رود مربیان با اموزش برنامه ملی خودمراقبتی به داوطلبان سلامت منطقه خود در ارتقاء شاخص های خود مراقبتی سهیم باشند .

\n\n

در ادامه ،کارشناس واحد اموزش و ارتقاء سلامت شبکه ،خانم غلامی در خصوص برنامه خود مراقبتی و شاخص های خودمراقتی توضیحاتی را ارائه کرد و از مربیان خواست که با توانمند کردن داوطلبان سلامت در جذب سفیر سلامت و آموزش خانوارها ،تلاش کنند.

\n\n

در پایان ،نحوه گزارش دهی و پرکردن  فرمهای 1 تا 3  برنامه جدید مشارکت داوطلبان سلامت در برنامه ملی خود مراقبتی  به مربیان داوطلبان سلامت اموزش داده شد.

\n\n

گفتنی است این کارگاه با همکاری و مشارکت واحد هماهنگی و گسترش و واحد اموزش و ارتقاء سلامت شهرستان دشتستان برگزار شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر