دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:
فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از نشست هم اندیشی رئیس شبکه بهداشت و درمان با پزشکان متخصص مقیم طرح تحول سلامت شهرستان خبر داد. \n\nبه گزارش فکرشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر حسین داربی گفت: چنین نشستهایی  از لحاظ بررسی مشکلات و نیازهای پزشکان بیمارستان، دارای اهمیت و در اولویت حوزه بهداشت و درمان می باشد.\n\nدکتر داربی  افزود : کیفیت ارائه خدمات به صورت کلی و گسترده مطلوب و قابل تقدیر می باشد و با توجهبه ررضایت خدمت گیرندگان مورد تایید می باشد.
کد خبر: ۲۷۳۷۲
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از نشست هم اندیشی رئیس شبکه بهداشت و درمان با پزشکان متخصص مقیم طرح تحول سلامت شهرستان خبر داد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر حسین داربی گفت: چنین نشستهایی  از لحاظ بررسی مشکلات و نیازهای پزشکان بیمارستان، دارای اهمیت و در اولویت حوزه بهداشت و درمان می باشد.

\n\n

دکتر داربی  افزود : کیفیت ارائه خدمات به صورت کلی و گسترده مطلوب و قابل تقدیر می باشد و با توجهبه ررضایت خدمت گیرندگان مورد تایید می باشد.

\n\n

\n\n

در ادامه جلسه،ریاست بیمارستان شهید گنجی برازجان،دکتر حسین الیاسی به سختی کار در حوزه درمان و مشکلات این حوزه اشاره کرد و مغفول ماندن خدمات در این حوزه و نیاز به ارائه عملکرد جهت اطلاع عموم  باید در برنامه های ما قرار گیرد.

\n\n

دکتر الیاسی انجام خدمات فراوان بعد از اجرایی شدن طرح تحول و افزایش رضایت مندی خدمت گیرندگان را از مزایای این طرح و حضور پزشکان متخصص در بیمارستانها به صورت مقیمی ، از نعمات اجرایی شدن این طرح دانست. این مقام مسئول همچنین از خدمات پرستاری در حوزه درمان تقدیر

\n\n

در پایان ، پزشکان متخصص حاضر در جلسه به بیان خواسته ها و موارد مورد نظر در حوزه های مربوط به خود پرداختند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر