دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:
فکرشهر: جلسه ای به منظور شرح وظایف تسهیل گران ستادی با حضور رییس شبکه بهداشت ودرمان ،معاون بهداشتی و مسئول آموزشی و پژوهشی برگزار شد. \n\nرییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر حسین دارابی  گفت،هدف  ما از اجرای  این طرح ،با توجه به گستردگی مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت شهرستان وافزایش  برنامه های مراقبتی و Phc  شهری ، یک تسهیل گر ستادی به عنوان هماهنگ کننده و پل ارتباطی بین مسئولین شبکه و سرپرستان مراکز باشد.
کد خبر: ۲۷۳۸۵
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: جلسه ای به منظور شرح وظایف تسهیل گران ستادی با حضور رییس شبکه بهداشت ودرمان ،معاون بهداشتی و مسئول آموزشی و پژوهشی برگزار شد. 

\n\n

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر حسین دارابی  گفت،هدف  ما از اجرای  این طرح ،با توجه به گستردگی مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت شهرستان وافزایش  برنامه های مراقبتی و Phc  شهری ، یک تسهیل گر ستادی به عنوان هماهنگ کننده و پل ارتباطی بین مسئولین شبکه و سرپرستان مراکز باشد.

\n\n

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، دکتر حسین دارابی در تشریح انتظارات تسهیل گران ستادی  گفت: پیگیری تجهیزات ،امکانات مورد نیاز و درخواستهای ارائه شده توسط سرپرست  و همچنین پیگیری روند تغییرات شاخص های بهداشتی از شرح وظایف تسهیل گران ستادی  می باشد.

\n\n

\n\n

دکتر دارابی  افزود  ، یک تسهیل گر باید برنامه های انجام شده در مرکز و همچنین مداخلات بهداشتی  را با  برنامه های عملیاتی انطباق دهد و میزان پیشرفت هر شاخص را پایش و پیگیری نماید .

\n\n

این مقام مسئول همچنین گفت، پیگیری پسخوراند های گزارشات شهرستانی  و استانی و تشکیل کمیته ها و جلسات طبق دستورالعمل از دیگر وظایف تسهیل گران ستادی در این حیطه می باشد.

\n\n

در این جلسه  همچنین مقرر شد ،تسهیل گران ستادی در مراکزی که برای آنها تعیین شده حضور یابند و ضمن معرفی خود به عنوان تسهیل گر آن مرکز ،طبق چک لیستی که تهیه و تدوین شده است، بازدید خود را به صورت ماهیانه انجام و گزارش آن را به رییس شبکه ارسال نمایند و در مراکزی که مجری پزشک خانواده هستند نیز بازدید در شیفت بعد از ظهر توسط تسهیل باید انجام شود .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر