يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی از بهورزان بازنشته و نمونه استانی،شهرستانی و همچنین کاربران سامانه سیب (ثبت خدمات الکترونیک) شهرستان دشتستان تجلیل بعمل آمد. \n\nرییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،دکتر حسین دارابی  گفت: اگر اكنون در صدر كشور هاي منطقه در زمينه بهداشت هستيم به مدد بهورز و اگر در سند چشم‌انداز بیست ساله‌ی جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسي رتبه اول خاورميانه را در سر داريم به اميد بهورز هستيم.
کد خبر: ۲۷۸۲۰
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: در آیینی از بهورزان بازنشته و نمونه استانی،شهرستانی و همچنین کاربران سامانه سیب (ثبت خدمات الکترونیک) شهرستان دشتستان تجلیل بعمل آمد. 

\n\n

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،دکتر حسین دارابی  گفت: اگر اكنون در صدر كشور هاي منطقه در زمينه بهداشت هستيم به مدد بهورز و اگر در سند چشم‌انداز بیست ساله‌ی جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسي رتبه اول خاورميانه را در سر داريم به اميد بهورز هستيم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر دارابی  افزود ، به جد مي توان پرورش و بكارگيري بهورزان در خانه هاي بهداشت را از توفيقات نظام مقدس جمهوري اسلامي  در راستاي عدالت اجتماعي و برخورداري همه اقشار جامعه از  خدمات بهداشتي و درماني دانست.

\n\n

این مقام مسئول همچنین  گفت، ما شاهدیم كه با گذشت بيش از سه دهه از عمر اين بناي خير ، بواسطه آموزشهاي مداوم و همگام شدن اين عزيزان با نياز هاي بهداشتي روز دنيا نه تنها نقش اين ركن اساسي از سيستم بهداشت و درمان كمرنگ نشده است، بلكه روز به روز احساس نياز بيشتر به خدمات بهورزي احساس مي شود.

\n\n

\n\n

رییس شبکه بهدات و درمان دشتستان مراتب قدر داني خود را از خدمات  پيش قراولان سلامت جامعه ابراز داشته  و براي يكايك بهورزان ، آرزوي توفيق روزافزون را از خداوند منان خواستار شد.

\n\n

در ادامه معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،مهندس حسین دلخواه،  ضمن خیر مقدم  به بهورزان، به اهمیت فعالیت بهورزی در نظام سلامت کشور اشاره کرد .

\n\n

مهندس دلخواه افزود ، گاهی درگیر شدن در مسائل روزمره و فعالیتهای روتین مارا از کارهای انجام شده  و ردپای زیبای بهورزان در اقدامات صورت گرفته و ارتقا ء شاخصها که گاهی در طی این سی و اندی سال ، بسیار قابل توجه و موفق بوده است ، غافل میکند .

\n\n

جایگاه بهورزان در این راستا بسیار مهم و انکار ناپذیر می باشد ، ایشان از همه دلسوزی ها و اقدامات زیبای بهورزان در این چند ساله تشکر و قدر دانی کرد .

\n\n

در این مراسم  با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار ،آقای زراعتگر ،رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و معاون بهداشتی شبکه از بهورزان بازنشسته ، بهورزان نمونه در بازآموزی  و چیدمان استاندارد خانه های بهداشت  ، مدیر  و مربیان آموزشگاه بهورزی  ، کاربران نمونه (مراقبین سلامت ) ثبت خدمات الکترونیک  و دکتر مصیب برهان از پزشکان نمونه ثبت خدمات الکترونیک با اهداء لوح یادبود و جوایزی قدردانی بعمل آمد.

\n\n

از حاشیه های این مراسم به اجرای موسیقی زنده، پخش کلیب از مراسمات قبلی بهورزان، اجرای شعر و سرود میتوان نام برد.

\n\n

\n\n

                   

\n\n

                 

\n\n

                

\n\n

               

\n\n

               

\n\n

              

\n\n

            

\n\n

             

\n\n

          

\n\n

       

\n\n

      

\n\n

    

\n\n

    

\n\n

   

\n\n

   

\n\n

  

\n\n

 

\n\n

   

\n\n

 

\n\n

   

\n\n

 

\n\n

  

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر