يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همایش اسکیت سواران در تمامی گروه‌های سنی به مناسبت روز جهانی قلب در دشتستان برگزار شد. \n\nبه گزارش فکرشهر، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این همایش گفت: درگذشته بیماری‌های عفونی و واگیر، عامل عمده مرگ‌ومیر بشر بودند، اما امروزه بیماری‌های غیر واگیر، عامل اصلی مرگ‌ومیر بشر به‌حساب می‌آیند و بیماری‌های قلب و عروق از مهم‌ترین بیماری‌های غیر واگیر در ایران می‌باشد.
کد خبر: ۲۸۱۰۶
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: همایش اسکیت سواران در تمامی گروه‌های سنی به مناسبت روز جهانی قلب در دشتستان برگزار شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این همایش گفت: درگذشته بیماری‌های عفونی و واگیر، عامل عمده مرگ‌ومیر بشر بودند، اما امروزه بیماری‌های غیر واگیر، عامل اصلی مرگ‌ومیر بشر به‌حساب می‌آیند و بیماری‌های قلب و عروق از مهم‌ترین بیماری‌های غیر واگیر در ایران می‌باشد.

\n\n

مهندس حسین دلخواه افزود: متأسفانه اولین عامل مرگ‌ومیر در استان و شهرستان بیماری‌های قلب و عروق می‌باشد و ما باید از تمام توان و دانش خود در بالا بردن سطح آگاهی مردم استفاده کنیم.
\nوی تصریح کرد: برنامه مرکز قلب سالم که از سال گذشته در تمامی استان اجراشده و در شهرستان دشتستان نیز این مرکز با ارائه خدمات کلینیکی به بررسی بیماری‌های قلبی و عروقی در سنین 30 سال به بالا می‌پردازد.

\n\n

شبکه بهداشت و درمان دشتستان در مسیر پایانی همایش، مقابل کاروانسرای مشیرالملک با برپایی ایستگاه سلامت به بررسی وزن و قد و همچنین گرفتن فشارخون و توزیع (کتابچه من آگاهم قلب سالم من) شرکت‌کنندگان در همایش پرداختند.

\n\n

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان؛ با توجه به آمار روزافزون بیماری‌های قلبی و عروقی در تمامی سنین و پیشگیری از ابتلای به این بیماری‌ها با پیشگیری از عوامل خطر آن، بدین منظور همایش اسکیت سواران شهرستان در تمامی گروه‌های سنی برگزار شد.

\n\n

گفتنی است، اداره ورزش و جوانان، آتش‌نشانی، پلیس راهور و اورژانس 115 در برپایی این همایش با شبکه بهداشت و درمان همکاری داشتند.

\n\n

در این همایش تمامی گروهای سنی بالاتر از 5 سال با در دست داشتن پوستر و بنرهای روز جهانی قلب از بیمارستان 17 شهریور برازجان تا کاروانسرای مشیرالملک اسکیت سواری کردند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر