يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 88 میلیارد ریال اعتبار اولیه از محل ستاد بحران کشور برای آغاز ساخت بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان مرکز این شهرستان مصوب شده است...
کد خبر: ۲۸۳۱۸
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 88 میلیارد ریال اعتبار اولیه از محل ستاد بحران کشور برای آغاز ساخت بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان مرکز این شهرستان مصوب شده است.

\n\n

مجموع اعتبار مورد نیاز ساخت بیمارستان برازجان، 600 میلیارد ریال است

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدباقر سعادت افزود: عملیات اجرایی این بیمارستان در سفر هفته جاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان بوشهر آغاز می شود. 

\n\n

وی اضافه کرد: این بیمارستان در فضایی به مساحت 22 هزار مترمربع در چهار طبقه و با ظرفیت 240 تخت احداث خواهد شد. 

\n\n

سعادت ادامه داد: مجموع اعتبار مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان 600 میلیارد ریال برآورد شده است. 

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در سفر اخیر وزیر بهداشت به استان بوشهر مشکلات و مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان نیز بررسی می شود. 

\n\n

پس از حادثه آتش سوزی و تخریب 100درصد بیمارستان 17 شهریور برازجان در اردیبهشت ماه سال جاری با احداث ساختمان جدید به جای بنای قدیمی و فرسوده این مرکز درمانی موافقت شد. 

\n\n

\n\n

ایجاد اورژانس و آی سی یو نوزادان دربیمارستان مهر برازجان ضروری است

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان تخصصی زنان و زایمان مهر برازجان نیز گفت: با توجه به نیاز این شهرستان به خدمات درمانی بیشترراه اندازی اورژانس و آی سی یو نوزادان دربیمارستان تخصصی زنان و زایمان مهر برازجان ضروری است.

\n\n

به گزارش ایرنا، محمدباقر سعادت افزود: درارتباط با خارج کردن بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان از تک تخصصی بودن و با دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت وگو و رایزنی شده و موضوع در دست پیگیری است.

\n\n

سعادت ادامه داد: با توجه به نیاز شهرستان دشتستان و قابلیت های این بیمارستان خواست مسئولان و مردم بر توسعه فضای درمانی در بیمارستان مهر برازجان است که با پیگریهای مستمر محقق خواهد شد.

\n\n

\n\n

وی بیان کرد: در توسعه کوتاه مدت این مرکز درمانی نیز مجوز راه اندازی آی سی یو نوزادان و اورژانس که از نیازهای اساسی بیمارستان تخصصی زنان و زایمان است، مد نظر است.

\n\n

رئیس بیمارستان مهر برازجان گفت: این بیمارستان با ظرفیت 42تخت بستری زنان و نوزادان با حضور پنج متخصص زنان و زایمان، یک جراح عمومی، شش پزشک اطفال، سه متخصص بیهوشی و سه پزشک عمومی در خدمت مردم شهرستان دشتستان، استان بوشهر و شهرستانهای استانهای همجوار است.

\n\n

یلدا دارابی اضافه کرد: این مرکز در کنار خدمات درمانگاهی، آزمایشگاهی و داروخانه به همه همشهریان، خدمات ویژه و تخصصی نیز در حیطه تخصص بیمارستان که زنان و زایمان است، ارائه می کند.

\n\n

نماینده دشتستان و مسئولان شهرستانی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان مهر برازجان با کارکنان این مرکز دیدار و از آنها تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر