جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر تبلیغات سفرهای توریستی شرکت آلمانی اسکای ایر (sky air) گفت: به دنبال گسترش فعالیتهای صنعت گردشگری در ایران هستیم.\r\n
کد خبر: ۲۸۷۲
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

ˈبه گزارش فکرشهر، فرانک گرافستینˈ در حاشیه بازدید گروهی از خبرنگاران آلمانی از مجموعه تاریخی ˈباغ فینˈ کاشان در جمع خبرنگاران افزود: توسعه گردشگری ما شش سال قبل متوقف شد اما با روی کار آمدن دولت دکتر روحانی توسعه گردشگری را با دعوت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران در برنامه خود قرار داده ایم.

وی گفت: در نمایشگاه گردشگری آلمان دو شرکت توریستی در تهران و کلن آمادگی خود را برای ادامه همکاریها در زمینه با صنعت گردشگری اعلام کرده اند.

مدیر تبلیغات سفرهای توریستی شرکت آلمانی اسکای ایر افزود: با سفر به ایران به دنبال آشنایی با جاذبه های گردشگری و توانمندیهای کشور شما هستیم تا بتوانیم تبلیغات بهتری را در این زمینه در کشور آلمان انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه تفاوتهای زبادی در زندگی مردم دو کشور وجود دارد گفت: بر خلاف آلمان، مردم ایران به خانواده و مذهب اهمیت بیشتری می دهند.

مسوول شرکت آلمانی اسکای ایر نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همراه خود چند گزارشگر و خبرنگار داریم تا نتایج این سفر را برای مردم آلمان اطلاع رسانی کنند.

ˈیودیته هشتاینˈ افزود: با معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی می توان گردشگران بیشتری را برای سفر به ایران ترغیب کرد.

وی با اشاره به اینکه آشنایی زیادی با تاریخ ایران ندارد گفت: تاکنون از دو شهر تهران و کرمانشاه دیدن کرده ایم و برای آشنایی با بافت سنتی کاشان و جاذبه های کویری به این شهرستان سفر کرده ایم.

گروه 10 نفره آلمانی عصر روز جمعه با هدف توسعه روابط گردشگری از آثار تاریخی کاشان دیدن کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر