يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،امید کازرونیان در مراسمی که به مناسبت هفته پیوند بین اولیا و مربیان در پژوهش سرای متقین شهر برازجان برگزار شد در خصوص ارتباط سلامت روان با خود مراقبتی مطالبی را بیان کرد. \n\nکارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،امید کازرونیان گفت ، هر فرد باید نسبت به سلامتی خود احساس تکلیف کند  و نسبت به آن  حساس باشد.\n\n
کد خبر: ۲۹۴۱۶
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۷

فکرشهر: کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،امید کازرونیان در مراسمی که به مناسبت هفته پیوند بین اولیا و مربیان در پژوهش سرای متقین شهر برازجان برگزار شد در خصوص ارتباط سلامت روان با خود مراقبتی مطالبی را بیان کرد. 

\n\n

کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،امید کازرونیان گفت ، هر فرد باید نسبت به سلامتی خود احساس تکلیف کند  و نسبت به آن  حساس باشد.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر از بهداشت و درمان دشتستان، کازرونیان افزود:  خود مراقبتی برنامه بسیار دقیق ومنظمی است که با آگاهی از آن میتوان سطح سلامت فرد ارتقاء یابد  و   از پایه های سلامتی فرد میتوان به ورزش ،رژیم غذایی سالم وخواب مفید  اشاره کرد  .

\n\n

وی همچنین گفت: افراد باید نسبت به افکار واحساسات خود آگاه باشند و  به نیازهای خود توجه داشته باشند  و  اگر در ذهن خود تشویش و نگرانی دارند باید با کمک روانشناس یا خود آگاهی راه خروج ازآن رابیاموزند .

\n\n

کازرونیان تاکید کرد: هیجانات واحساسات منفی فرد باعث صدمه به سلامت روان فرد میشود  که در چنین مواردی  باید به روانشناس مراجعه کنند.

\n\n

 وی در خصوص نقش والدین نسبت به فرزندان گفت، والدین باید برای کودکان خود وقت بگذارند و زمانهایی را به صحبت کردن و توجه به آنان اختصاص دهند. و در تربیت فرزندان خود از سرزنش ، تحقیر ، برچسب زدن ، و مقایسه به شدت پرهیزنمایند .

\n\n

گفتنی است در این مراسم والدین دانش آموزان مدرسه ابتدایی محدثه شهر برازجان حضور داشتند و با همکاری شبکه بهداشت و درمان دشتستان و اداره آموزش و پرورش برگزار شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر