دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،آزمون مرحله دوم بهورزان شاغل در شبکه بهداشت و درمان دشتستان در سالن اداره آموزش و پرورش شهر برازجان برگزار گردید. \n\nکارشناس مسئول واحد هماهنگی و گسترش شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،محمد علی شفاخواه گفت،  آزمون فصل دوم دوره باز آموزی بهورزان شاغل  همزمان با دیگر شهرهای استان در سالن آموزش و پرورش شهرستان دشتستان برگزار شد .این آزمونها در سه  مرحله  برگزار میشود که اولین مرحله آن در فصل تابستان برگزار شده و دومین مرحله آن نیز هم اکنون و مرحله سوم آن نیز در فصل زمستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۵۱۵
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸

فکرشهر: به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،آزمون مرحله دوم بهورزان شاغل در شبکه بهداشت و درمان دشتستان در سالن اداره آموزش و پرورش شهر برازجان برگزار گردید. 

\n\n

کارشناس مسئول واحد هماهنگی و گسترش شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،محمد علی شفاخواه گفت،  آزمون فصل دوم دوره باز آموزی بهورزان شاغل  همزمان با دیگر شهرهای استان در سالن آموزش و پرورش شهرستان دشتستان برگزار شد .این آزمونها در سه  مرحله  برگزار میشود که اولین مرحله آن در فصل تابستان برگزار شده و دومین مرحله آن نیز هم اکنون و مرحله سوم آن نیز در فصل زمستان برگزار خواهد شد.

\n\n

شفاخواه  افزود ،بهورزان بر اساس این آزمون ها و نمراتی که در این سه مرحله کسب میکنند ،نیازسنجی میشوند و به سه گروه خوب،متوسط و ضعیف طبقه بندی میشوند که آموزش های گروه متوسط در مرکزآموزشگاه بهورزی و گروه ضعیف در خانه بهداشت برگزار میشود .

\n\n

ایشان همچنین گفت که ،گواهی اموزشی بهورزان نیز بر اساس همین آزمون ها صادر میشود .

\n\n

گفتنی است در این مرحله دوم آزمون بهورزان  ،112 بهورز از مناطق مختلف شهرستان دشتستان شرکت کرده اند  و ناظر این جلسه نیز از کارشناسان  مرکز بهورزی شهرستان بوشهر بوده است .

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر