يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان،دکتر حسین دارابی طی پیامی سالروز جهانی داوطلبان سلامت را به تمامی داوطلبان سلامت عزیز شهرستان دشتستان تبریک گفت. به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، متن پیام بدین شرح است :
کد خبر: ۲۹۹۶۳
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان،دکتر حسین دارابی طی پیامی سالروز جهانی داوطلبان سلامت را به تمامی داوطلبان سلامت عزیز شهرستان دشتستان تبریک گفت.

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، متن پیام بدین شرح است :

15آذر ماه روز جهاني داوطلب ( ۵ دسامبر۲۰۱۶ ) ، فرصت مناسبي است جهت ترغيب و حمايت از خدمات داوطلبانه بيش از 240 نفر داوطلب سلامت شهرستان دشتستان که بمنظور توسعه رفتارهاي سالم، توانمند سازي و حساس سازي افراد براي حفظ و ارتقاء سلامت خانواده و جامعه خود تلاش مي نمايند.

در این 24 سال که از عمر برنامه داوطلبان سلامت می گذرد این مهم توانسته به تغییر نگرش و عملکرد مردم نسبت به توانایی بالقوه خود درجهت تغییر و بهبود شرایط زندگی کمک کند و اعتماد به نفس و اتکا به خود را در زنان و مردان داوطلب و خانوارهای تحت پوشش افزایش دهد.

ضمن تبریک این روز گرامی ،مراتب تقدیر وتشکر خود را اعلام می نمایم و از خداوند منان برای این بزرگواران توفیق وسربلندی در راه تعالی و پیشرفت بهداشت وسلامت جامعه را مسئلت دارم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر