دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۱۲۱
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: فرمانده نیروی انظامی بخش خارگ از راه‌اندازی نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت در خارگ خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ ایوب مبارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرماندهی انتظامی بخش خارگ و  پلیس راهور بخش خارگ، آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت بعد از ۳۷ سال راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: در این مرکز همه کارهای آموزش رانندگی موتورسیکلت و صدور گواهینامه به‌صورت کامل انجام خواهد شد و همه اهالی شریف خارگ می توانند از آن استفاده کنند.

فرمانده انتظامی بخش ویژه خارگ تصریح کرد: بمنظور رفاه حال شهروندان پس از پیگیری‌های زیاد مسئولان، شاهد افتتاح نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت در بخش ویژه خارگ هستیم که امیدواریم با آموزش صحیح به موتورسواران شاهد کاهش صدمات و تلفات در جزیره شویم.

وی بیان کرد: مجوز صدور گواهینامه رانندگی موتورسیکلت در آموزشگاه امین توسط پلیس راهور صادر می‌شود و علاقمندان برای دریافت گواهینامه رانندگی موتورسیکلت دیگر نیازی نیست به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند.

مبارکی ادامه داد: افراد متقاضی گواهینامه رانندگی موتورسیکلت با ثبت‌نام در این آموزشگاه می‌توانند آموزش‌های مربوط به رانندگی موتورسیکلت را فراگیرند و پس از موفقیت در تمامی مراحل آزمون‌ها، گواهینامه موتورسیکلت توسط پلیس راهور برای آنان صادر خواهد شد.

فرمانده انتظامی بخش ویژه خارگ تأکید کرد: باید با فرهنگ‌سازی مناسب بحث استفاده از کلاه ایمنی را برای موتورسواران نهادینه کنیم تا شاهد تلفات جانی در تصادفات در جزیره خارگ نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر