چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست پلیس فتا استان بوشهر خبرداد:
فکرشهر: سرپرست پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت کرده بود خبر داد...
کد خبر: ۳۱۲۵۰
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: سرپرست پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت کرده بود خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرگرد مهدی قاسمی اظهار داشت: پلیس فتا استان بوشهر در پی شکایت مرد جوانی مبتنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی همسرش در فضای مجازی توسط فرد ناشناسی بلافاصله وارد عمل شد.

وی افزود: کاراگاهان این پلیس با توجه به حساسیت موضوع تیم عملیاتی تشکیل و اقدامات خود را آغاز کردند که با پیگیری‌ها و تحقیقات تخصصی هویت کاربر مجرم شناسایی و با هماهنگی قضایی به این پلیس فرا خوانده شد.

وی ادامه داد : متهم در وهله اول منکر هر گونه جرمی شد اما پس از ارائه شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و عنوان کرد: به دلیل این که قبلا خواستگار همسر ایشان بودم و از طرف خانواده وی جواب رد شنیده بودم از طرف شبکه اجتماعی موبایلی متن و پیام‌هایی به منظور انتقام و بر هم زدن آرامش زندگی شاکی و همسرش ارسال کردم و فکر نمی‌کردم که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شوم.

قاسمی افزود: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی صلاح داده‌شد.

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان بوشهر ارتقاء دانش اینترنتی را در پیشگیری از جرائم رایانه‌ای بسیار مهم دانست و به فارس گفت: شهروندان به هیچ عنوان اطلاعات شخصی رایانه‌ای خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند که باعث سو استفاده سودجوبان از این فضا برای رسیدن به اهداف پلید شوم خود شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر