يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۳۰۹
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: با پایان فاز دو بیمارستان اهرم ، توسعه و تحول مناسبی در حوزه سلامت شهرستان اتفاق می‌افتد.

به گزارش فکرشهر از فارس، عادل دهدشتی در جلسه توسعه و اشتغال روستایی شهرستان تنگستان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر به واسطه  فریاد آزادی‌خواهی و عدالت خواهی ملت عزیز ایران در سال 57 با رهبری امام خمینی(ره) و با همراهی و همدلی و جانفشانی ملت بزرگ ایران منجر به شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی شده و طی این سال 38 سال  نیز ادامه پیدا کرده است .

وی با اشاره به خدمات دولت  تدبیر و امید در سه سال و نیم اخیر تصریح کرد: از خدمات دولت در سطح کلان، در حوزه سلامت و در بحث های اقتصادی  با توجه به شاخص‌ها و آمارهای مختلفی که در حوزه رویکرد‌های اجتماعی و فرهنگی و به شکل ویژه در حوزه سیاست خارجی وجود دارد، شاهد تلاش های وافری بودیم که ماحصل آنها را می‌توانیم در فضای مبتنی بر عقلانیت و خردورزی در کشور عزیز اسلامی شاهد باشیم .

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی  برای توسعه متوازن شهری و روستایی در سطح استان بوشهر انجام شده است، افزود: به دنبال همین نگاه در سطح استان بوشهر، رویکردی مبتنی بر خلاقیت و نگاه توسعه محور مبنی بر توسعه متوازن شهری و روستایی توسط مدیریت عالی استان اتخاذ گردیده که شاهد روند رو به رشد و توسعه استان بودیم که در همه زمینه ها عملکرد مثبت می‌باشد.

این مقام عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه هدف رضایت‌مندی مردم می باشد، ادامه داد: یکی از نکات کلیدی سیاست‌گذاری‌ها که توانسته رضایتمندی مردم عزیز در نقاط مختلف استان را فراهم کند بحث توسعه روستایی است که با رویکردهایی که توسط استاندار بوشهر اتخاذ شده، شاهد رضایت‌مندی  مردم در سطح روستاها می‌باشیم.

وی خاطرنشان کرد : در سطح شهرستان تنگستان به همت تلاش و کوشش دهیاران و همراهی شوراهای اسلامی روستاها توانسته‌ایم 67 بوستان روستایی را به بهره‌برداری رسانده و تعدادی نیز در حال اجرا داریم .

دهدشتی با اشاره به اینکه در زمینه افزایش سرانه فضاهای ورزشی بالاتر از درصد کشوری در سطح شهرستان قرارگرفته‌ایم بیان کرد: در سطح شهرستان تنگستان تعداد 29 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال احداث و مورد بهره‌برداری گرفته که این زمین‌ها باعث شور و نشاط  جوانان روستایی و روستائیان  شده است.

فرماندار تنگستان عنوان کرد: طرح‌هایی که در زمینه نهضت آسفالت و زیرسازی و جدول‌کشی کوچه ها و معابرروستاها  انجام شده و با توجه به اینکه ٧٠ درصد تنگستان را بافت روستایی تشکیل می‌‌دهد، بیشترین انتفاع  از این طرح‌ها که مبتنی بر خلاقیت استاندار بوشهر است، روستاهای شهرستان تنگستان داشته‌اند که خوشبختانه توانسته‌ایم تا حدودی رضایت مندی روستائیان را فراهم کنیم .

این مقام عالی دولت در شهرستان افزود: به حول قوه الهی و تدبیر استاندار بوشهر و دستگاههای  اجرایی، سازمان برنامه و بودجه استان و همراهی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، شاهد تخصیص اعتبار برای سد خائیز بودیم که به عنوان مطالبه عمومی مردم  و کشاورزان از محل تبصره ماده ١٠ و ١٢ستاد بحران با پیگیری‌های اتخاذ شده، اتفاق افتاده است .

وی با اشاره به اینکه بزرگراه بوشهر به دیر در بخش دلوار با سرعت درحال پیگیری و احداث است، ادامه داد: بزرگراه اهرم به برازجان بعنوان یکی ازپروژه هایی که می تواند رضایت مندی مردمی در تمامی روستاهای حدفاصل این مسیر ایجاد کند با قدرت تمام به کار خود ادامه می دهد.

دهدشتی بابیان این درحوزه سلامت اقدامات خوبی درسطح شهرستان تنگستان صورت گرفته بیان کرد: درچند ماه آینده با قول‌هایی که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان داده‌ اند و تاکیدات استاندار بوشهر شاهد تحول در حوزه سلامت شهرستان با تکمیل فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم، با ورود پزشکان متخصص و تجهیزات لازم و مناسب پزشکی خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر