جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۸۰۰
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: فرمانده منطقه انتظامی شهرستان دیر از کشف دو محموله کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمید محمدی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: قاچاق برای کشور و حتی استان و شهرستان خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دارد و تمام انسان‌های مومن و با انصاف باید با این پدیده زشت و خلاف شرع مقابله کنند.

وی ادامه داد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

محمدی‌نسب خاطرنشان کرد: در راستای انجام وظایف سازمانی و حمایت از اقتصاد داخلی با تمام توان خود آماده مقابله با هر نوع قاچاق کالا هستیم و برخورد با قاچاق کالا از اولویت کاری نیروی انتظامی است.

فرمانده منطقه انتظامی دیر اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز با توجه به آسیب‌هایی که به اقتصاد ملی وارد کرده است محدود به یک دستگاه یا گروه و جناح خاصی نیست بلکه همه آحاد جامعه باید در این زمینه مشارکت کنند.

این مقام مسئول گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان در حین گشت‌زنی در سطح شهرستان یک دستگاه کامیون ایسوزو دستور توقیف دادند و ضمن بازرسی از این کامیون دو هزار و ۲۰۰ پوشاک خارجی در مارک‌های مختلف و فاقد مدرک گمرکی کشف کردند.

وی اظهار داشت: این محموله پوشاک قرار بود به یکی از استان‌های هم‌جوار برود که با تلاش ماموران یگان امداد کشف و راننده متخلف با تشکیل پرونده به  مراجع قضایی معرفی شد.

محمدی نسب همچنین از کشف تعداد ۴۲ حلقه لاستیک خارجی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در یک خودرو سواری در شهرستان خبر داد و افزود: این لاستیک‌ها در زیر بار گوجه فرنگی جاسازی شده بود که توسط ماموران پر تلاش شهرستان کشف وضبط شد و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر