پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۹۹۸
شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۶

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از اسکان اضطراری مسافران نوروزی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین درویشی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر شب گذشته به یک‌باره شاهد تغییر ناگهانی در وضعیت هوا بود بروز طوفان و ایجاد گرد و خاک شدید و همچنین بارش شدید باران و وزش بادهای بسیار شدید آغاز شد.

وی اضافه کرد: با این شرایط گرد و خاک بسیار شدید نقاط مختلف استان بوشهر را فرا گرفت و میدان دید را بسیار کاهش داد و شدت این طوفان سبب شد تا مسافرین نوروزی با مشکل روبرو شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: به دنبال این طوفان بارش شدید باران نیز آغاز شد که تا حدودی گرد و غبار موجود در هوا را برطرف کرد.

وی ادامه داد: به دنبال گرد و خاک شدید و همچنین بارش شدید باران در شب گذشته، جمعیت هلال احمر استان بوشهر اقدام به اسکان اضطراری مسافرین نوروزی کرد.

درویشی افزود: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر نسبت به اسکان اضطراری مسافرین نوروزی در بندر دیلم، بوشهر، گناوه و دشتستان در سوله‌های ورزشی، اماکن مذهبی (مسجد و حسینیه) و مدارس اقدام کرده است.

وی با اشاره به اسکان اضطراری مسافرین نوروزی توسط بیش از ۲۵۰ نفر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر در قالب ۵۰ تیم عملیاتی گفت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر تعدادی پتو نیز بین مسافران نوروزی توزیع کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر