دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۰۳۰
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۹

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از خروج سامانه بارشی از استان بوشهر خبر داد و گفت: از فردا خلیج فارس متلاطم می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: با استقرار سامانه بارشی بر روی استان بوشهر طی روزهای اخیر شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در سطح استان بوشهر بودیم.

وی اضافه کرد: با خروج تدریجی این سامانه، فردا جریانات غالب در سطح استان شمالی خواهد شد و خلیج فارس در سواحل جنوبی استان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با پدیده مه و در برخی نقاط خصوصا نیمه جنوبی و ارتفاعات استان گاهی تمام ابری همراه با رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش تند باد و از فردا کاهش ناپایداری جوی خواهد بود.

وی بیان کرد: جهت باد نیز غالبا شمال غربی تا شمال شرقی و طی ساعاتی جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر بر ساعت و به طور لحظه‌ای بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از امشب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت است.

مساعدی اضافه کرد: ارتفاع موج نیز در این مدت بین ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تند باد تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت دو و ۱۱ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت هشت و ۳۷ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه و مد دریا ساعت ۲۰ و شش دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر