چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۵۸۹
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: حوزه هنری آمادگی دارد فیلم‌های سینمایی را به صورت رایگان برای مردم شهر شنبه اکران کند.

امید پارسایی فرد

به گزارش فکرشهر از مهر، امید پارسایی‌فر در حاشیه محفل طنازان در فرهنگسرای امید شهر شنبه اظهار داشت: این محفل از آن جا که با اخلاص و مهربانی موج می‌زند فوق العاده است و شنبه بعد از آن زمین لرزه تلخ نماد هم بستگی مردم ایران شناخته می‌شود.

وی افزود: اتفاقات تلخ بهانه‌ای برای کارهای بزرگ است و شنبه در ایام زلزله ایران کوچکی شد که همه ملت برای بازسازی آن خود را متعهد می‌دانستند و چون نخلی که از دل طوفان سر در بیاورد دوباره رویید.

پارسایی اضافه کرد: حوزه هنری آمادگی دارد برای ایجاد نشاط بیشتر در این شهر فیلم‌های سینمایی را رایگان برای مردم شهر اکران کند و هم چنین سه مسابقه ثبت خاطرات ۸ شهید سرافراز و جانبازان و آزادگان، ثبت واقعه از هم دردی مردم ایران در زلزله و نوشتن ضراب المثل های دیر دشتی ویژه بخش شنبه برگزار می‌کنیم و آثار رسیده ضمن دریافت جایزه به چاپ نیز می‌رسند.

پارسایی‌فر با اشاره به هنر انقلاب اسلامی تصریح کرد: هنر انقلاب برگرفته از تعالیم و فرهنگ اسلامی  و هنری مردمی و متاثر از جامعه است.

وی ادامه داد: هنر انقلاب اسلامی هنری مبارزه جو در برابر بی عدالتی و ظلم و سرشار از سمبل ها و رمزها وتمثیل های دینی و برگرفته از فطرت بشری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر