جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: خبر جدایی ˈکارلوس کی روشˈ از تیم ملی ایران پس از جام جهانی ، در چندین رسانه مطبوعاتی اسپانیا بازتاب داشت.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا ، دو روزنامه ورزشی ˈمارکاˈ و ˈآسˈ به طور مشترک نوشتند که کی روش اعلام کرده که پس از جام جهانی برزیل ، تیم ملی ایران را ترک خواهد کرد.دو روزنامه به نقل از کی روش گفتند که سرمربی 61 ساله پرتغالی تیم ملی دوست دارد که در تیم بماند اما فدراسیون و وزارت ورزش خواهان ادامه وی در رهبریت تیم نیستند .
کد خبر: ۳۲۸۲
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: خبر جدایی ˈکارلوس کی روشˈ از تیم ملی ایران پس از جام جهانی ، در چندین رسانه مطبوعاتی اسپانیا بازتاب داشت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا ، دو روزنامه ورزشی ˈمارکاˈ و ˈآسˈ به طور مشترک نوشتند که کی روش اعلام کرده که پس از جام جهانی برزیل ، تیم ملی ایران را ترک خواهد کرد.

دو روزنامه به نقل از کی روش گفتند که سرمربی 61 ساله پرتغالی تیم ملی دوست دارد که در تیم بماند اما فدراسیون و وزارت ورزش خواهان ادامه وی در رهبریت تیم نیستند .

دو نشریه افزودند که کی روش اطمینان داده که تصمیمش در کار او در طول جام جهانی تاثیری نخواهد داشت و از رسانه های ایرانی درخواست کرد که با این موضوع برای تیم ملی قبل از دومین دیدارش مشکل تراشی نکنند .

مارکا و آس افزودند که سرمربی تیم ایران گفت که در واقع ایران و ایرانیان در قلب او هستند و همیشه در قلب او خواهند ماند .

از سوی دیگر خبرگزاری ˈاروپاپرسˈ نوشت که سرمربی تیم ایرانی به دلیل عدم حمایت مالی دولت ، تیم ملی را پس از جام جهانی ترک خواهد کرد .

خبرگزاری ادامه داد :سرمربی ایران که در موزامبیک متولد شده ، گفت که مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال ایران را به پایان رسانده و هنگامی که تیم ملی ، در جام آسیا سال آینده که در استرالیا برگزار می شود، شرکت کند در نیمکت نخواهد بود .

اروپاپرس تصریح کرد که کی روش از چندین وقت پیش به دلیل کار تحت محدودیت های مالی که ناشی از تحریم های قدرت های غربی علیه ایران به خاطر برنامه هسته ای هستند ، معترض است .

رسانه مذکور خاطرنشان کرد که ایران به رغم داشتن بهترین رتبه بندی قاره آسیا ، نتوانست آن طوری که کی روش می خواست تمرین کند و دلیل آن تا حد زیادی به خاطر تحریم های اقتصادی علیه کشور بود به طوری که از زمان صعودش به جام جهانی ، فقط توانست یک دیدار دوستانه با گینه برگزار کند که آن بازی را دو بر یک باخت .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر