سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که 12 سال پیش در شهر لار استان فارس مرتکب قتل و متواری شده بود، در شهر آبدان دیر شناسایی و دستگیر شد. به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده افزود: فردی به هویت «ب» 47 ساله اهل شهرستان لار در سال 81 با یک قبضه اسلحه سیمینوف پس از قتل مرد 24 ساله ای متواری شده بود.وی اضافه کرد: این فرد با هویت جعلی به نام «اصغر» همراه خانواده اش از مدتها قبل در شهر آبدان دیر سکونت داشت که مورد ظن پلیس قرار گرفت. 
کد خبر: ۳۲۸۵
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که 12 سال پیش در شهر لار استان فارس مرتکب قتل و متواری شده بود، در شهر آبدان دیر شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده افزود: فردی به هویت «ب» 47 ساله اهل شهرستان لار در سال 81 با یک قبضه اسلحه سیمینوف پس از قتل مرد 24 ساله ای متواری شده بود.

وی اضافه کرد: این فرد با هویت جعلی به نام «اصغر» همراه خانواده اش از مدتها قبل در شهر آبدان دیر سکونت داشت که مورد ظن پلیس قرار گرفت. 

عباس زاده اظهار داشت: پس از بررسی سوابق و مطابقت های علمی پلیسی و اطمینان از یکی بودن قاتل فراری با متهم فعلی، نامبرده دستگیر شد. وی در بازجویی پلیس ضمن اعتراف به قتل در سال 81، انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد. 

به گفته سردار عباس زاده اسلحه بکار رفته در قتل در همان سالها در منزل برادر قاتل کشف شده بود. 

دستگیری سارق مسلح در بنداروز

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از دستگیری یک سارق مسلح و کشف سلاح به کار رفته در سرقت خبر داد و بیان کرد: در فروردین ماه امسال فردی با هویت «سالار» با همدستی سارق دیگر به نام «مهرداد» در روستای بنداروز شهرستان دشتستان اقدام به سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه کرده و متواری شدند.

وی افزود: متهمان در یک عملیات پلیسی دستگیر و ضمن اعتراف به جرم خود، سلاح کلاش به کار رفته در سرقت از آنان کشف و همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار عباس زاده خاطرنشان کرد: همچنین فردی با هویت «فرزاد» که در هفته جاری پس از تیراندازی در میدان امام(ره) شهر وحدتیه متواری شد، 15 ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی شهرستان دشتستان می باشد.

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر