چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۰۴۰
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: رئیس اداره سوادآموزی معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال طرح باسواد کردن اولیای بی‌سواد زیر ۵۰ سال دانش‌آموزان اجرا می‌شود.گ

سوادآموزی

به گزارش فکرشهر از مهر، بهرام بهنام‌نیا صبح سه‌شنبه در بازدید از حوزه‌های امتحانی دوره‌های مختلف سواد آموزی روستاهای بخش مرکزی شهرستان بوشهر اظهار داشت: توسعه سوادآموزی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار اموزش و پرورش است و در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی اجرا شده است.

وی از اجرای طرح باسوادی اولیای دانش آموزان خبر داد و افزود: در راستای اجرای این با تویع فرم‌هایی در بین دانش‌اموزان در سال تحصیلی جاری طرح ۳۶۳ نفر اولیای بی‌سواد شناسایی شد.

رئیس اداره سواد آموزی معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: این طرح یکی از اولویت‌های امسال است که زمینه افزایش سطح سواد اولیا دانش آموزان را فراهم می‌سازد و در رشد دانش‌آموزان نیز تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت باسواد شدن اولیای دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در کنار اولیای باسواد بهتر می‌توانند مسائل را تجزیه تحلیل کنند.

بهنام‌نیا با بیان اینکه قانون مبنای اجرای همه برنامه‌ها است، افزود: رعایت مقررات و نظارت دقیق منجر به سلامت کامل امتحانات می‌شود و همه فعالیت‌های و تصمیم‌گیری‌ها باید بر اساس قانون و دستورالعمل انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر