سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۳۱۱۷
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه استان بوشهر گفت: آزمایشگاه‌های مراکز خدمات جامع سلامت عسلویه و چاه مبارک به دستگاه های مدرن و استاندارد آزمایش های ازدواج تجهیز شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جاسم زارعی روز پنجشنبه در حاشیه مراسمی به این مناسبت درجمع خبرنگاران افزود: زوجین می‌توانند برای انجام آزمایش‌های ازدواجی می‌توانند در روزهای زوج هفته به این مراکز مراجعه کنند و آزمایش‌های هورمونی و عفونی را در شهرستان انجام دهند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های آزمایشگاهی سل کانتر، الایزا ریدر و الایزا واشر با اعتبار 750 میلیون ریال توسط شبکه بهداشت شهرستان خریداری و در آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهری عسلویه نصب شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اظهارداشت: همچنین به همت یک خبر سلامت نیز دستگاه‌های اتوآنالایزر و الایزا ریدر با اعتبار 700 میلیون ریال توسط خیر سلامت و دستگاه الایزا واشر با اعتبار 150 میلیون ریال توسط شبکه بهداشت خریداری و در مرکز بهداشت چاه مبارک نصب شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌ آمده آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهری عسلویه با راه‌اندازی دستگاه الایزا، آزمایش‌های تیروئید، اچ آی وی و هپاتیت بی و سی به‌صورت کامل انجام می‌گیرد.

زارعی افزود: با توجه به حجم بالای مراجعان به آزمایشگاه و لزوم تکریم بیشتر ارباب‌رجوع و رعایت صرفه‌جویی در وقت مردم، آزمایش‌های قند و چربی، تست‌های کبدی، کارکرد کلیه و برخی از آزمایش‌های دیگر را با دقت و صحت بیشتر انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر