دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فعالیت سامانه بارشی که از روز پنج شنبه هفته گذاشته وارد این استان شده برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری نیز تداوم دارد...
کد خبر: ۳۳۱۴۳
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۷

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: فعالیت سامانه بارشی که از روز پنج شنبه هفته گذاشته وارد این استان شده برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری نیز تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی روز شنبه درگفت‌وگو با ایرنا افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود با افزایش سرعت وزش باد جنوبی طی ساعاتی، خلیج فارس به‌ویژه در سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر مواج و متلاطم باشد.

وی گفت: با فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر وقوع رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهرقسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک، به تدریج افزایش ابر و از امشب در برخی نقاط گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 12 تا 38 کیلومتر در ساعت که طی ساعاتی به بیش از 48 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا نیز بین 60 تا 120 سانتیمتر پیش بینی شده که در هنگام وقوع تندباد لحظه‌ای به بیش از 150 سانتیمتر نیز خواهد رسید.

وی در ارتباط با وضعیت بارش در استان بوشهر در 24 ساعت گذشته نیز گفت: بر اساس آمار ایستگاه های باران سنجی از سامانه بارشی اخیر در رود فاریاب، هلیله، باغک، شورکی، دیلم به ترتیب 11، هشت، هفت و شش میلیمتر باران بارید.

وی افزود: میزان بارش ها در دیلم، تنگ ارم و اهرم نیز به ترتیب 4.3، چهار و سه میلی متر گزارش شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر