پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۴۳۹
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: برای حفاظت و حراست از زمین های ملی، دولتی و تثبیت مالکیت دولت درچهار سال گذشته برای 60 هزار هکتار از زمین های ملی در این استان سند مالکیت صادر شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سهیل مهاجری افزود: همچنین در این مدت 6 هزار هکتار از زمین های ملی و دولتی مورد شناسایی و تشخیص قرار گرفته است. 

وی اضافه کرد: همچنین نقشه های سالهای قبل بیش از یک میلیون هکتار از زمین های ملی و دولتی استان بوشهر مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفته است. 

مهاجری بیان کرد: در اجرای قانون جامع حدنگاری قرارداد اجرای طرح حدنگاری (کاداستر) نقشه های اجرایی مقررات در سطح استان با شرکت مشاوره منعقد و بیش از 60 درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون 200 هزار هکتار از نقشه ها ثبت سامانه حدنگاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان شده است. 

مهاجری اظهار کرد: همچنین برای رسیدگی به اعتراض اشخاص نسبت به زمین های ملی دراین دوره چهار ساله حدود 2 هزار فقره پرونده رسیدگی و تعیین و تکلیف شده است. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر افزود: دردولت یازدهم نسبت به تخصیص 33هزارهکتار از زمینهای ملی و دولتی برای واگذاری زمین به اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور اجرای فعالیتهای کشاورزی و غیر کشاورزی اقدام شده است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر