دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۳۳۵۳۹
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: مربی و پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که جامعه ورزش مانند همیشه در صحنه حاضر می شود، گفت: امروز همه باید با تمام وجود در انتخابات و پای صندوق های رای حاضر شویم و صف‌های عریض و طویل را تشکیل دهیم.

47652.jpg

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سیاوش بختیاری‎زاده در خصوص لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات امروز، اظهار کرد: وصیت حضرت امام (ره) این بود که همیشه پای کار باشیم و در این زمینه صحبت بسیار مهمی که داشتند، این بود که "نگذارید انقلاب دست نااهلان نظام بیافتد" و این یعنی، همه باید در روز انتخابات با تمام وجود پای صندوق های رای حاضر شویم.

وی بیان کرد: ‌امروز همه باید صف‌های عریض و طویل انتخابات را تشکیل دهیم تا بتوانیم به خوبی با جان و دل به وصیت امام (ره) عمل کرده باشیم. همچنین حضرت آقا فارغ از این که چه کسی در انتخابات پیروز یا بازنده شود، تاکید می‌کنند که حتما پای صندوق‌های رای حاضر شویم و همچنین تاکید دارند که وظیفه و حق هر ایرانی است که پای صندوق‌های رای برود، چرا که اگر حضور پیدا نکنیم، یعنی حق خودمان را با دست خودمان پایمال کرده ایم و اجازه داده‌ایم که دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

این مربی فوتبال عنوان کرد: ‌با توجه به هجمه‌هایی که هر روز دشمنان علیه نظام و کشور ایجاد می‌کنند، حضور پای صندوق‌های رای می‌تواند تو دهنی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان باشد.

وی افزود: مردم طی چند روز گذشته با شور و شعفی که داشته‌اند، نشان داده‌اند که ان شاءالله بار دیگر شاهد بالاترین حضور پس از انقلاب، این بار در امروز 29 اردیبهشت‎ماه سال 1396 و مطمئنا شاهد صف‌های بسیار طویلی خواهیم بود.

بختیاری‌زاده با بیان این که جامعه ورزش هم مانند همیشه در صحنه حاضر می‌شود، گفت: در کنار این حضور گسترده، انتخاب افراد اصلح بسیار مهم است و مطمئنا هر فردی که ملت ایران در نهایت انتخاب می‌کند، مسیر و هد‎ف نظام خواهد بود.

وی بیان کرد: وقتی شخص اصلح در راس قوه اجراییه کشور قرار گرفت، ملت نیز با تمام وجود پشت سر او قرار می‌گیرد تا بتوانیم اهداف سیاسی و اجتماعی کشور را به خوبی پیش ببریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر