چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۳۷۴۹
جمعه ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۴

فکرشهر: مدیرعامل باشگاه راه‌آهن یزدان اظهار کرد مالک فعلی این باشگاه دادستانی است و کیانیان به دلیل پاس نشدن چک‌هایش مالک قدیمی راه‌آهن حساب می‌شود.

حسین رشیدی

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایسنا، راه آهن یزدان در فصلی که گذشت نه تنها نتوانست از لیگ آزادگان به لیگ برتر بازگردد بلکه در هفته پایانی با دو امتیاز بیشتر نسبت به خیبر خرم آباد از سقوط به لیگ دو گریخت.

آن‌ها کارشان را با ۳۶ امتیاز و قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ آزادگان به پایان رساندند. البته راه آهنی‌ها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کردند و بازیکنان این تیم تقریبا دریافتی‌ از این باشگاه نداشتند. این تیم از همان هفته‌های ابتدایی فصل گذشته لیگ دسته اول به توقیف دادستانی در آمد. در حال حاضر نیز مالکان این باشگاه نتوانستند اقدام تاثیرگذاری برای خروج راه آهن از توقیف انجام بدهند.

حسین رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت راه‌آهن یزدان برای حضور در فصل آینده لیگ آزادگان اظهار کرد: متاسفانه کیانیان مالک قبلی باشگاه نتوانست چک‌هایی که برای خرید راه‌آهن کشیده بود را پاس کند. به همین دلیل باشگاه تاکنون از توقیف دادستانی خارج نشده است و مالک فعلی راه‌آهن، دادستانی است. البته اقداماتی صورت گرفته که تا ۱۲-۱۰ وضعیت باشگاه مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در پاسخ به این سوال که وضعیت نیمکت این تیم چه زمانی مشخص می‌شود نیز گفت: ان‌شاءالله زمانی‌که وضعیت باشگاه مشخص شود و بدانیم تیم چه روالی دارد، درباره کادر فنی تصمیم می‌گیریم. فعلا وضعیت حساب و بودجه باشگاه مشخص نیست، به همین دلیل با کسی مذاکره نداشتیم. باید ببینیم سرنوشت باشگاه به کجا می‌رود.

او در پایان تصریح کرد: با مشخص شدن وضعیت باشگاه هم نمی‌توانیم از بازگشت راهآهن به لیگ برتر صحبت کنیم ولی تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر