جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۰۹۲
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۶

فکرشهر: سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: پنج بازیکن تیم لیگ برتری پارس قرارداد خود را با این تمدید کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالرحیم خطیب افزود: این بازیکنان شامل 'فرشاد محمدی'، 'عرفان معصومی'، 'امید سینک'، 'میلاد باقری' و 'سعید محمدی‌فر' هستند. 

وی تصریح کرد: همچنین قرار داد 'حسین پورامینی' و 'علی دشتی' نیز از بازیکنان تیم پارس جنوبی جم در 16 خرداد با حضور سرمربی تیم تمدید می شود.

خطیب بیان کرد: با 'محسن فروزان' نیز برای پیوستن به تیم پارس جنوبی جم به توافق اولیه رسیدیم.

وی با اشاره به تست گیری پارس جم برای جذب سهمیه زیر ٢٣ سال گفت: در این راستا روز ١٦ خرداد ساعت ١٨ و روزهای ١٧و١٨خرداد صبح ساعت ٩و عصر ساعت ١٨ تست گیری از بازیکنان داوطلب انجام می شود.

خطیب تاکید کرد: بازیکنان برای تست گیری باید یک ساعت قبل ساعت های اعلام شده با پیراهن ورزشی در زمین چمن شهدای جم حضور داشته باشند.

وی درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه این تیم برای حضور در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: بررسی‌های لازم انجام و پیمانکارها نیز کارآماده سازی ورزشگاه را شروع کردند.

خطیب عنوان کرد: بازسازی زمین چمن ورزشگاه مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و این هفته نیز رختکن ورزشگاه تخریب و بازسازی می‌شود که این مهم 15 روز زمان می برد.

وی افزود: بازسازی پیست و سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه نیز آغاز شده و کار تامین اسکوربورد و نور ورزشگاه نیز در دست اقدام است.

خطیب اظهار کرد: در این راستا مسئولان شهری و شهرستانی جم همراه با مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی از روند بازسازی ورزشگاه تختی این شهر بازدید و از نزدیک در جریان روند بازسازی ورزشگاه قرار گرفتند.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل گذشته با قهرمانی در لیگ دسته یک فوتبال کشور سهمیه حضور در لیگ برتر را کسب و امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر