چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آستانه ماه مبارک رمضان آیین غبارروبی مساجد شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان این شهر برگزار شد.به گزارش فکرشهر، مردم نقاط مختلف شهر برازجان برای استقبال از ماه مبارک رمضان با نظافت و غبارروبی مساجد به استقبال این ماه می روند.امام جمعه برازجان در آیین غبارروبی در مسجد جامع شهر برازجان گفت: در دین اسلام به نظافت و پاکی مساجد برای برگزاری مراسم و برپایی نماز تاکید فراوانی شده است.حجت الاسلام حسن مصلح افزود: این سنت حسنه چندین سال است که در آستانه ماه مبارک رمضان انجام و مساجد آماده پذیرایی از نمازگزاران و روزه داران می شود.
کد خبر: ۳۴۳۶
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: در آستانه ماه مبارک رمضان آیین غبارروبی مساجد شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان این شهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، مردم نقاط مختلف شهر برازجان برای استقبال از ماه مبارک رمضان با نظافت و غبارروبی مساجد به استقبال این ماه می روند.

امام جمعه برازجان در آیین غبارروبی در مسجد جامع شهر برازجان گفت: در دین اسلام به نظافت و پاکی مساجد برای برگزاری مراسم و برپایی نماز تاکید فراوانی شده است.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: این سنت حسنه چندین سال است که در آستانه ماه مبارک رمضان انجام و مساجد آماده پذیرایی از نمازگزاران و روزه داران می شود.

وی اضافه کرد: این سنت نبوی با مشارکت بسیار خوب مردم و نمازگزاران هر ساله در شهر برازجان برگزار می شود.

امام جمعه برازجان، بر بهداشت و نظافت و پاک نگه داشتن مساجد در طول سال تاکید کرد.

مصلح ادامه داد: خداوند به کسانی که در نگهداری و ساخت و دیگر مسائل مربوط به توسعه و عمران و آبادی مسجد مشارکت می کنند پاداش و نظر خاصی دارد.

وی بیان کرد: بر ما لازم است که در مساجد با بهترین لباس ها و شکل و بهداشت فردی حضور پیدا کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: بیش از 211 مسجد در این دشتستان وجود دارد که در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت های چشمگیری را در برگزاری مراسم رمضان خواهند داشت.

حجت الاسلام حسن شیخی افزود: حضور 100 روحانی و مبلغ اعزامی از قم و بومی شهرستان در ایام رمضان، برگزاری مراسم قرائت و محافل انس با قرآن، بیان احکام شرعی و دینی از مهمترین برنامه های ماه مبارک رمضان در این شهرستان است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر