سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۴۱۳
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: امسال 500 میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته که این میزان افزایش خواهد یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: اعتبارات امسال این شهرستان اولیه است که نسبت به سال قبل افزایش خوبی داشته و برای طرح های اولویت دار و عام المنفعه هزینه خواهد شد.

وی اظهارکرد: پارسال 370 میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافت که معادل 210 میلیون ریال آن جذب و مابقی نیز در سال جاری جذب و بر مجموع اعتبارات افزوده خواهد شد.

فرماندار گناوه از مسئولان دستگاههای اجرایی خواست تلاش و پیگیری مضاعفی برای جذب هرچه سریع تر اعتبارات با مدیران متبوع داشته باشند.

وی تاکید کرد: تکریم، احترام وگره گشایی مشکلات مردم این شهرستان در اولویت اول مسئولان قرار گیرد.

وی با تقدیر از حضور پرشور و مشارکت 86 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا گفت: مردم فهیم و غیور ایران اسلامی باحضور میلیونی خود در پای صندوق های رای ثابت کردند که وفادار به نظام و انقلاب و رهبری هستند.

فرماندارگناوه با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده شهدای تروریستی گفت: دشمنان و گروه تروریستی داعش با این اقدام کور خود قصد داشتند به امنیت پایدار کشور خدشه وارد شود اما با تلاش های نیروهای امنیتی اعم از سپاه و نیروی انتظامی و هوشیاری مردم و مسئولان در کوتاهترین زمان ممکن ناکام ماندند.

امام جمعه گناوه هم از مسئولان این شهرستان خواست تا با روزه خواران برخورد قاطع و جدی کنند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: در طول ایام ماه مبارک رمضان مراجعه ها و گزارش های مردمی در ارتباط با تظاهر به روزه خواری در شهر ارایه شده که از مسئولان امنیتی و انتظامی انتظار داریم با این افراد بجد برخورد شود.

امام جمعه گناوه با اشاره به منزلت و جایگاه لیالی قدر گفت: ماه رمضان از بهترین ماههای سال و شب قدر قلب ماه مبارک رمضان است و باید عظمت و قدرش را بدانیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر